Ďalší deň v škole bol veľmi super pretože som sa mohla rozprávať s Domčom s ktorým sa strašne moc rada vidím. Raz sme v škole mali na obed Pirohy moc mi nechutili tak som ich dala Domčovi sedeli sme vedľa seba bol to veľmi pekný pocit vedľa neho sedieť.
Žijem si ako princeznička so zlatou korunkou na hlave 🥰 a on je môj zachráný princ. Len ako to poviem svojim rodičom že spolu chodíme s Domčom. Bola by som rada kebyže mi ho nezakážu.
Večer som sa išla o tom s rodičmi porozprávať ako sa mám k nemu správať a čo mám robievať aby si mnou zostal navždy. Odpovedali mi obaja bola som rada že sa o mňa tak zaujímajú. Dali mi tiež radu aby som si najprv dorobila školu a našla robotu až potom mať sním deti.
Hneď potom som mu išla napísať že môžeme spolu chodiť. Bol veľmi rád že mojim rodičom to nevadí. Potom sme si vyšli ešte na pár minút von na Kofolu. Kofola bola dobrá odprevadil má až po môj dom. Dal mi ešte pusu na rozlúčku a odišiel so slovami zajtra sa uvidíme v škole láska moja. Pozravuj odomňa rodičov.
Odkázala som im že ich Domčo pozravuje. Boli veľmi radi že som konečne šťastná. A išli spať ja som bola ešte chvíľu hore pretože som si písala s Domčom. Zajtra sme sa mali fotiť tak som rozmýšľala čo si na seba zajtra mám dať nakoniec som sa rozhodla že si dám pekné veci ktoré by sa Domčovi veľmi páčili. Jasné zajtra sa fotím sním.