17.bölüm

1.1K 66 18
                                    

Ayağımı üzerinden çekip koşarak onun yanından uzaklaşmaya çalıştım.Sadece çalıştım çünkü kapı kilitli.O zaman bende pencereden çıkarım,ne olursa olsun burdan çıkmam lazım.Jiminin sesi geliyordu.Hemen sessizce mutfağa koştum.

Jm-Bak sürtüğüm eğer seni bulmadan kendi ayaklarınla tıpış tıpış gelirsen söz kızmayacağım ama ben seni bulursam dövmekten beter şeyler yaparim.

Sen öyle san ben burdan sessizce gideyim sen beni aramaya devam et jimincim.Camlara kilit taktırmış pezevenk.Tek bir yol var o da camı kırmak.Camı kırdığımda ses çıkacağı için cami kirar kırmaz koşmam gerek.Jimin yaklaşıyor sanırım.Sesler daha yakından gelmeye başlıyor.Sandalye ile kırayım bari.Sandalyeyi aldım ve tüm gücümle cama savurdum.Heryer cam kırıntıları olmuştu.Ciplak ayaklarım ile camların üzerinden zorda olsa geçip pencereden atladım.Sonra arkama bakmadan kaçtım.

                          Jimin'den
Cam kırılma sesleri ile yerimden sıçradım.Daha sonra sesin geldiği odaya gittim.Ses mutfaktan gelmişti.Mutfağa geldiğimde heryer cam kırıntıları ile doluydu.Az da olsa kanlar vardı.Kırık pencereden dışarıya baktığımda az ilerde koşan Eun'u gördüm.Onu görür görmez pencereden atladım ve arkasından koşmaya başladım.

                     Eun'dan devam
Jimin fark etmiş olacak ki arkamdan koşuyordu.Onu görür görmez daha hızlı koşmaya çalıştım.Ama olmuyordu.Gücüm azalmıştı.Nefes nefese kalmıştım.Kendimi birakmamam lazımdı. Jimin'e yakalanmamalıydım.Tekrar o eve dönmek istemiyorum.Daha fazla dayanamadım ve kendimi yere attım .En son Jimin'in biraz uzakta olarak peşimden geldiğini görmüştüm.

jimin (pervert mafia and teacher)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin