20

1.2K 101 84
                                    

Fazla bekletmeden telefonu açmıştım..

Y/n:efendim?

Jk:nerdesin?

Y/n:dışarda neden?

Jk:vaaay canına bende odaların birinde saklandın zannettim

Y/n:iyi öğrenmiş oldun

Jk: gerçekten neredesin?

Y/n:nerede olmam gerekir öylesine alışveriş yapıyorum

Jk:inanıyım mı?

Y/n:inan inan neyse ben geliyorum arabadayim kapatıyorum

Jk:olur

Hay aq sanki izin aldım olurmuş

*Arabamı hızla eve doğru sürmeye başladım ama bir yerde durdum durmamım nedeni marketti alışveriş yapıyorum dedim kıyafet aldığımı sanıyor kesin ama her alışveriş giysi değildir ben abur cubur alıyım markete girer girmez elime bir sepet aldım çok zamanım olmadığı için önüme gelene el uzattım (bu nasıl bir cümle aq) kasiyere yaklaşıp aldıklarımı verdim ne garip şeyler lan bunlar ödemeyi yapıp arabaya koştum market ve ev arasında 10 k vardı ben arabaylaydım umarım bozulmaz o şans var bende yani arabaya binip sürmeye başladım sorun olmadan gele bildiğime sevindim arabayı park etmeden indim evin önü yani poşetleri alıp indim arabayı kapatıp eve koştum ama düştüm direğe çarptım direkte düştü o nasıl oluyor ya.

Jk:DİKKAT ETSENE GİTTİ JUSTİN ŞEKİLLİ SAÇLARİM VE PUMA GİYSİLERİM KİRLENDİ!!!

y/n:ARAMİZ İYİ DEGİL!!

jk: anlamadım?

Y/n:ANLAMA!

*çocuk yaptığı tek şey sinirlerimi bozmak saç ne puma ne bir erkek nasıl bu kadar kendini beğenmiş olur ya elimdekileri yere bırakıp sadece çantamı alıp içeri geçtim...

Jk:hyuuuuun hyuuun hyuuun hyuuuuun hyuuun hyuuun

Hyun:ne var ne zıkkım hazırlıyorum size ne var???

Jk:her kes trip atıyor aq bu ne.? Yerdekileri al diyicektim

Hyun:sizidemi!?

Jk:kalktım ya bayan y/n-nin poşetlerini al işte

Hyun:pişitliri il işti vidi vidi

Jk:çok triplere girme kovarim yani evin sahibi benim

Hyun:tamam bay jungkook unutmayın 100 yıllık geleneği bozamazsiniz..

*Tövbe tövbe ne gelenekmiş benim annem annemin annesi onun annesi onun annesi bu soya çalıştı tı tı tı çok da tın hayır o değilde bu y/n niye trip atıyor aramız iyi değil ne demek tamam kabul öyle ama hem suçlu hem güçlü hem beni itiyor hem yere düşürüyor hem de aramız iyi değil neymiş aramız iyi değil...

Y/n:den

Sorunum yok sadece fazla soru sorup benimle uğraşmasını istemedim şimdide bir şey yok dersem o beni tersler o yüzden en iyisi fazla muhattap olmamak  kapıyı kapatıp üzerimi değişmeye basladim.  Hızlıca üzerimdekiler kurtulup dolabı açtım iki dakikada bir üzerimi değişmem ama yere düşmüştüm sonuçta elime beyaz  renkte bir gömlek aldım üzerinde inciler ve b güzel detaylar vardı altına giymek için kısa deri , dar etek aldım hızlıca giydim o mis gibi makyajımı tazelemek için aynanın karşına geçtim ilk önce saçlarımı serbest bıraktım iyiki hatırladım yarın kuaföre gitmem gerek. Benim bir rujum vardı kiraz tadında sadece tadını sevdiğim için sürerim iyide yok çekmeceyi karıştırmaya başlamıştım bile bir anda belime dolanan elle irkilip başımı kaldırdım aynada jungkooku görünce biraz rahatlamıştım..

Y/n:niye korkutuyorsun.?

Jk: üzgünüm sarılmak istedim

Y/n:adam eskiden öldürüyordun şimdi sarılmak istedim diyorsun biraz karışık olma benide sıkıyorsun!!

Jk:y/n söyledim değil mi sana şans vermek istiyorum bana kendini kanitla istiyorum çünkü seni seviyorum aramızdaki engeli kaldir istiyorum

Y/n:jungkook öyleyse beni seviyorsan neden bu konuya bu kadar önem verip girişiyorsun kapat beni istiyorsan seninleyim benim geçmişim  seni neden ilgilendirsin birini öldürmem. Bana şöyle Jungkook benimi seviyorsun shini mi anlamıyorum onunla şimdi bile bu kadar çok ilgileniyorsun onun için beni kullandın evlendin bir de evlendiğin gece bana söylediklerin ne içindi Jungkook ben sana kendimi kanıtlamaya çalışıyorum sen benim çabamı görmüyorsun nasıl iki kadını bir anda seve bilirsin bu mümkün değil Jungkook bir seçim yap artık ya ölmüş shin ya da....

*Yüzüme yediğim tokatla yüzüm yana düşmüştü göz yaşlarım serbesti artık ona karşı dayanacak gücüm yoktu..

Jk:sen ne ara bu kadar kötü oldun y/n sen ölmüş birisi ile nasıl kendini kıyaslarsın sana inanamıyorum kendine gel artık ben onu sevseydim asla seninle olmazdım benim tek istediğim bana ait olanın kadınımın masum olması, suçlu değil ! Sen bunu anlamak istemiyorsun sana şans verdiğimi seylediğimde shinle senin aranda seçim yapmak için değil bana kendini kanıtlaman için verdim. Tamam haklısın yaptığım doğru değildi ama sana aşık olmam ne kadar doğru ? Yani sen eski sevgilimi öldürdün kim sevdiğini öldüren kişiye aşık olur bu doğrumu peki ikimizinde hataları var ikimizde yanlış yaptık ama benim sana olan doğrum bile benim için yanlış oldu... Bazıları içinde haksızlık oldu şimdi sıra sende bana yanlış yapmadığını göster şu an senin için canımı bile veririm sana deli gibi aşığım senin söylediğine bak sevdiğimi aldatmam ben ne tür bir düşünce yapısına sahipsin sen.?

Y/n:benim için canını verirsin değil mi o zaman neden bana el kaldırdın bu doğrumuydu duymak istemiyordunsa beni sustura bilirdin jungkook biliyormusun artık sana kendimi kanitlamiyicam kendimi sana kanıtlayarak küçük düşmiyicem şimdi sıra bende değil sende şansının ne olduğunu kendin düşün benide rahatsız etme...

Yb geldiii lan oy vermeden gitme emek veriyoruz sonuçta

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 01, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

OH MY BOSS |JJK|✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin