Diverse

53 3 2
                                    

1. BTS nu sunt cea mai bună trupă kpop, și trebuie să se înțeleagă. Toate trupele sunt bune.

2. EXO o să ajungă un duo, dacă la anul ceilalți pleacă în armată, "92 line" (Chen,Baekhyun și Chanyeol)

3. Nu cred că EXO o să se destrame.

4. NiziU, noul grup de la JYP Entertainment, care a debutat în Japonia, nu este așa wow.

5. Frate, dacă un idol pleacă în armată  nu înseamnă că nu se v-a mai întoarce.
Mă enervează fanii aiă kpop care zic "Oppa nu o să se mai întoarcă", "O să mă sinucid". Bă gata! Zici că a murit, doamne ferește. Stau acolo un an, cel puțin doi, apoi vin iar, ce atâta zarvă ?

6. "How You Like That", este unul din comeback-urile anului.

7. "More&More", este o melodie bună, dar nu așa wow, singurele părți care îmi plac sunt cele de rap, sincer.

8. Nu vreau să se înțeleagă greșit, le respect pe Girls Generation, dar, sunt prea girly.

9. Cu toate că Felix nu a avut așa multe părți în noul comeback. Mi se pare că a rupt comeback-ul în două cu vocea lui deep. Adică, acum serios, FELIX TREBUIE SĂ PRIMEASCĂ MAI MULTE PĂRȚI!

10. Peste vreo 3 ani, contractul celor din BLACKPINK, o să expire. Cel mai probali, o să meargă fiecare pe solo, la o altă agenție, sau, nu o să destrame trupă, dar o să se mute la altă agenție.
De exemplu: JYP, Starship, FNC, decât să  reînnoiască contractul la YG.

Ok, nu îmi dați hate, sunt părerile mele.

*Îmi pare rău dacă există greșeli gramaticale*

UNPOPULAR KPOP OPINIONS Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum