Historyjka

615 5 0
                                    

Wyobraź sobie sytuację, jest noc a dokładniej 00:30. Jesteś sam w domu bo twoja mama z siostrą pojechały do rodziny a tata na imprezę. Leżysz sobie spokojnie na łóżku u siebie w pokoju i słuchasz muzyki na głośnikach ale nie robisz tego długo bo dostajesz chcicy i piszesz do mnie. A ja wiedząc że jesteś sam w domu postanowiłam że do ciebie przyjadę bez twojej wiedzy. Chciałam zrobić ci niespodziankę. Gdy do mnie napisałeś zaczęłam pisać dla ciebie historyjkę żeby cię jeszcze bardziej podniecić. Gdy już byłam pod twoim domem i miałam pewność że Twoja chcica wynosi już 10 otwieram po cichu drzwi i wchodzę do domu uprzednio zamykając drzwi od środka na wszelki wypadek. Idąc na piętro będąc już przy twoim pokoju pisze do ciebie żebyś puścił jedną piosenkę. I gdy już słyszę że ona leci wchodzę Ci do pokoju. Widząc mnie jesteś bardzo zdziwiony. Mówię ci żebyś się nie ruszał z łóżka . Zapalam Ci światło, zasuwam rolety i zaczynam się powoli rozbierać. Najpierw ściągam koszulkę, potem spodnie zostając w samym czarnym staniku i czarnych stringach. Powoli podchodzę do ciebie i widzę że już się podnieciłeś. Każę Ci się podnieść na poduszki. Wchodzę wtedy na łóżko i na kochanach powoli i kusząco do ciebie podchodzę i na tobie siadam okrakiem. Zbliżam się twarzą do twojej i delikatnie przegryzam twoją wargę. Zaczynam delikatnie krążyć biodrami po twoim koledze i zaczynam cie delikatnie całować. Pogłębiasz ten pocałunek i chwytasz mnie jedną ręką za talię a drugą za pośladek i zaczynasz go ściskać cały czas mnie całując. Przerywam pocałunek i schodzę z nimi na twoją szczękę, potem szyję i przechodzę do twojego ucha i znowu do ust zostawiając ścieżkę z mokrych pocałunków. Zaczynam zjeżdżać dłońmi z twoich włosów w dół całując twoje usta bardzo namiętnie. Niespodziewanie wsadzam rękę do bokserek i zaczynam powoli i delikatnie się nim bawić. Widzę jak na to reagujesz, jak ci się to podoba. Opuszczam twoje bokserki żeby mieć już całkowity dostęp do niego i poruszam na nim ręką. Nagle przestaje, schodzę z ciebie i podchodzę kręcąc tyłkiem do drzwi żeby zgasić światło. Jedyne światło jakie mamy to światło z komputera. Podchodzę do ciebie i widzę że jesteś naprawdę bardzo napalony. Siadam patrząc w twoje naprawdę ciemne oczy chwytam cię dłonią za kolegę i delikatnie poruszam ręką w górę i w dół tak jak najbardziej lubisz. Po chwili takich zabaw biorę go do buzi i robię 3 razy pod rząd głębokie gardło. Po tym podnoszę się na kolana i przyciągam cie do pocałunku który od razu odwzajemniasz. Chwytasz mnie za biodra tak żebym siadła na tobie okrakiem. Odchylam moje, już mokre od moich soków, stringi na bok i nabijam się na niego od razu całą długością. Czuję go całego w sobie. Zaczynam się podnosić powoli ale bardzo dokładnie i widzę że ci się to podoba więc nie zaprzestaję moich ruchów. Chwytasz mnie za biodra i nadajesz tempo które mi jak i tobie odpowiada. Po chwili mówisz mi żebym zeszła i się położyła na plecach więc to od razu robię. Wchodzisz we mnie szybko i mocno i od razu zaczynasz się poruszać. Czując tą przyjemność nie wytrzymuje i dochodzę ale ty nie przerywasz swoich czynności tylko je kontynuujesz przez co cały czas czuje jakbym miała orgazm. Przytulam się do ciebie i jęczę Ci do ucha co cię jeszcze bardziej podnieca. Gdy mówisz mi że jesteś już blisko mówię ci żebyś ze mnie wyszedł i położył się na łóżku. Robisz to od razu więc zniżam się głową do twojego kolegi i najpierw liże go na całej długości a potem biorę do buzi i zaczynam poruszać razem z ręką którą go trzymam. Widzę że ci jest dobrze. Proszę cię żebyś chwycił mnie za włosy i nadał tempo co robisz od razu.  Staram zrobić ci największą przyjemność jaką dam rady. Gdy mówisz mi że jesteś już bardzo blisko robię na tobie głębokie gardło i poruszam dopuki nie dojdziesz mi w ustach. Jak już to robisz podnoszę się i patrząc na ciebie wszystko ładnie połykam. Biorę twojego kolegę w dłoń i bardzo szybko poruszam bo wiem że masz stan poorgazmowy ale przerywam to w połowie i szybko się na niego nabijam i zaczynam się szybko i mocno poruszać. Jest nam naprawdę zajebiście. Poruszam się tak na tobie dopuki nie stwierdzam że chce zmienić pozycje. Schodzę z ciebie a ty jesteś zdezorientowany dlaczego schodzę a ja pochylam się tyłkiem w twoją stronę i zaczynam nim machać. Wiesz już o co mi chodzi więc podchodzisz do mnie i bierzesz mnie od tyłu. Przyciskasz mi klatkę piersiową do łóżka jedna ręką a drugą trzymasz mnie za tylek i go ściskasz. Jest mi tak zajebiście że dochodzę drugi raz. Ty nie przerywasz swoich ruchów przez co czujesz jak się na tobie zaciskam i masz jeszcze bardziej zajebiste uczucie bo czujesz wszystko bardziej. Dalej się we mnie poruszasz takim samym tempem jak wcześniej. Ja już mam dochodzić trzeci raz ale wychodzisz ze mnie i przekręcasz mnie na plecy i od razu wchodzisz we mnie do końca i szybko się poruszasz tak mocno że wkładasz i wykładasz do końca co mi się zajebiście podoba. Od tej przyjemności dochodzę trzeci raz i ten jest najbardziej intensywny. Czuję jak moje soki wypływają a ty dalej się poruszasz tak jak wcześniej. Po chwili tego cudownego uczucia mówisz że znowu masz blisko. Odpycham cie od siebie tak że kładziesz się plecami na łóżku i biorę twojego kolegę do ręki. Poruszam się wmiare szybko ale nie za szybko. Gdy odchylasz głowę do tyłu biorę twojego do buzi i zaczynam poruszać głową w idealnym dla ciebie tempie. Gdy mówisz że zaraz dojdziesz drugi raz to robię głębokie gardło i zaciskam ustami na nim gdy idę do góry. Powtarzam to trzy razy. Nagle chwytasz mnie za włosy i zaczynasz szybko poruszać biodrami aż nie dojdziesz mi w ustach 2 raz.  Połykam wszystko grzecznie i się do ciebie uśmiecham. Po tym wszystkim wstaje. Wyłączam komputer i kładę się koło ciebie. Przytulasz mnie do siebie i mówisz mi że mnie kochasz i zasypiamy zmęczeni po tym jakże cudownym przeżyciu.

K O N I E C :)

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Jul 02, 2020 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Wszystko I NicOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz