StorySinopsis ~
Ceritanya bermula sejak Si Tengku dan Si Gadis bertembung di sebuah Cafe.
Kemudian Si Tengku dan Si Gadis bertembung lagi di sebuah Hotel Mewah.
Seterusnya Si Tengku dan Si Gadis bertembung lagi di Majlis Perasmian di sebuah Hotel Terkemuka.
Selanjutnya Si Tengku dan Si Gadis bertembung lagi di SpeedMart.
Walau bagaimanapun Si Tengku dan Si Gadis bertem---
'WOI BERAPA BANYAK LA BERTEMBUNG NYA'
Ok pendek kata jodoh Si Tengku dan Si Gadis memang kena bertembung.
Tetapi dalam keselaluan mereka bertembung , pertembuan itu ada buruknya.
Tatkala hidup Si Gadis selalu bertembung dengan Si Tengku, datang pula Si Pilot mendarat di tengah perhubungan mereka.
Si Pilot yang tidak tahu malu itu mula menuntut kasih dan sayang daripada Si Gadis.
Dan dalam keselaluan mereka bertembung juga orang yang disayangi Si Gadis telah kehilangan nyawa akibat bertembung dengan pemandu yang tidak berhemah.
Sejak pada itu Si Gadis jarang bertembung dengan sesiapa.
Hidupnya sepi dan mula alami pelbagai masalah.
'INI BUKAN URUSAN AWAK, BIAR SAYA YANG URUSKAN'
Makin lama masalah menjadi semakin besar, tanpa pengetahuan yang cukup dia mampu untuk menjatuhkan satu-satunya harta yang dibina oleh orang kesayangan nya sejak dulu lagi.
'AKU TAU KAU TAK MAMPU NAK LAKUKAN, SO BIAR AKU JE YANG HANDLE'
Datangnya Si Tengku membuatkan Si Gadis terhutang budi kepadanya.
Wasiat yang tertulis pula membuatkan Si Gadis buntu untuk menerimanya.
'Ma, Pa .. Apa yang perlu Ell buat sekarang ni? Ell dah buntu Ma, Pa .. What should i do?'
Rintihan demi rintihan, akhirnya Si Gadis membuat keputusan yang dia sendiri tidak pasti betul ke salah.
Adakah keputusan yang dibuat oleh Si Gadis akan menggugat masa depan nya?
Yohoo nantikan yaa~
#ComeAndVoteAndJoy🌈
YOU ARE READING
Pavlova Untuk ??
Random"Kak Ell tadi ada abang pilot datang nak oder pavlova 250 biji untuk lusa!" - Syifa "WHAT!?" ~ "Kak Ell , 5 minit lepas ada tengku ni nak oder pavlova 500 biji untuk esok!" - Syifa "WHAT!?" ~ "Ell , you tak patut bersama dengan dia. Dia tak sesuai d...