First Meet

6.3K 272 4
                                    

Part 1

"Waaa ! Bestnya dapat release tension macam ni" - kata Suho sambil tersenyum.

"Betul kata hyung tu. Bukan selalu kita dapat rasa macam ni"- sambung maknae, Sehun.

"Uwaaaaaaa!!!"

Mereka semua terus berhenti apabila mendengar bunyi itu.

"Aaa apppa ttuu ? Hhhaann " - belum sempat Tao menyambung percakapannya , Sehun sudah memotong.

"Mulut tu jangan celupar sangat. Ada yang makan kaki kang" - kata Sehun sambil mukanya di serius kan.

"Hahahaha. Padan muka kaa " - belum sempat Kai menghabiskan ayatnya

"Hah !"

"Oh mak aku terkentut !"

"Hahaha. Tu lah kau , gelakkan orang sangat. Last last mak kau terkentut kat rumah tu. Entah entah terberak dah" - kata Baekhyun sambil ketawa tak ingat dunia kerana lucu melihat muka Kai apabila disergahnya.


Suho menegur 'anak anaknya' yang tidak sedar dimana dan keadaan mereka sekarang.

"Hyung ! Hyung ! Sini lah" - kata Kyungsoo sambil terlompat lompat.

"Kau ni dah kenapa. Terlompat lompat macam monyet dapat bunga." - kata Suho sambil berjalan ke arah Kyungsoo.

Kyungsoo hanya tersengih dan tidak langsung terasa apa yang Suho perkatakan. Tidak lama kemudian , Suho terngagga melihat apa yang baru sahaja Kyungsoo tunjukkan.

"Hyung , tutup lah mulut tu. Hodoh sangat gayanya"- kata Kyungsoo sambil menolok dagu Suho.

"Korang tengok apa tu ? Macam menarik je , macam tertarik je?"- kata Baekhyun sambil berjalan ke arah mereka.

"Memang menarik pon , memang tertarik pon." -kata Kyungsoo sambil menayangkan senyuman yang sangat menakutkan sambil matanya sengaja dibulatkan.

"DO KYUNGSOO !!!"-marah Baekhyun

Chen yang terdengar Baekhyun menjerit terus berjalan ke arahnya dan mengetuk kepalanya.

"Mulut kau tu senyap sikit. Kalau tak aku curi eyeliner kau!"- kata Chen sambil memberi amaran.

Semua ahli EXO berjalan ke arah Kyungsoo dan Suho yang daripada tadi hanya diam sambil melihat sesuatu.

TBC~

∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆

Author note: Ff ni kakak sepupu sye yg buat..... Sila follow dia... IphoneGirl0106

APPA!!!!Where stories live. Discover now