AKU KENA PANCUT DI ASRAMA
Kisah ni bermula pada tahun 2014, masa kejadian tu saku baru tingkatan dua. Aku memang duduk asrama sampai habis form 5. Banyak dugaan aku lalui time duduk kat asrama.
Aku jenis yang lembut memang selalu lah jadi mangsa senior yang pelahap rakus gila seks tu. First time, aku sentuh air mani senior masa tu aku tidur dalam bilik maybe kul 2 pagi aku pun tak berapa ingat. Yang lain dalam bilik tu semua tidur mati.
Waktu aku tidur, tiba-tiba ada sorang senior datang menyelit tidur sebelah aku, dah lah satu katil dia himpit aku ketepi. Aku pun biarlah sbb ngantuk so biar lah dalam hati aku. Tiba-tiba nak dijadikan cerita dia raba aku punya buah dada. Aku diam and biar je awalnya. Pastu aku perasan katil aku bergoyang kuat... aku tak toleh dia pun. Lepas tu mula rasa tangan senior raba jubo aku dan tarik seluar aku.
Aku diam je buat tak tahu sbb takut diorang senior aku baru junior. Aku rasa ada sesuatu objek ntah apa tumpul cucuk jubo aku... aku memang agak dah tu pelir dia. Omg dia cuba jolok tapi tak masuk dalam. Aku rasa geli ya amat.
Time tu jugak dia jilat aku telinga aku rasa nak lari je....... Katil bergoyang-goyang sampai ada bunyi tapi nasib yang lain tak sedar punya lah kuat dia melancap. Aku dah memang agak dia tengah gersang tu sbb tu cari aku nak bagi pancut air mani dia. Bila dia dah siap melancap segala keringat terus dia sumbat kat jubo aku. Aku rasa sejuk ya amat tak tahu nak cakap dgn melekit air mani dia.
Tiba- Tiba dia bangun terus lari dah siap pancut dalam kat aku masa tu. Aku cuba tengok kat atas cadar aku penuh dengan air mani melekit. Aku colet sedikit nak tengok lebih jelas. Start dari tu lah aku jadi gay yang sukakan lelaki.
................................P/s : Saya masih baru untuk menulis dalam wattpads. Saya perkongsian saya dapat mengembirakan anda.
YOU ARE READING
Aku Kena Pancut Di Asrama
RomanceAku nak share kat korang semua tentang experince aku duduk asrama. Aku kena pancut ngan senior aku.