Ardından yağmur dindi ve seni evine bıraktı...
Yn:" teşekkürler chanyeol"Ch:"bişey değil yn iyi akşamlar "
Eve girersin ve direk kendini yatağa atarsın attığın gibi uyuya kalırsın 1 saat sonra evden bir ses gelir korkmaya başlarsın....
Yn:"kim var orada!?"
Ses kesilir ve sonradan tekrardan ayak sesi gelir hemen telefonunu alırsın arayacak sadece sejin ve chanyeol vardır.....sejini ararsın..
Yn:"alo sejin hemen evime gel evimden sesler geliyor !"
Sejin uyuyordur....uykulu bir sesle
Sejin:" ah yn ne kadar korkaksın rüzgar olabilir yada iedi her neyse uyumam lazım yarın sınavım var!"
Yn:" ah sen hep böylesin umursamaz"
Telefonu yüzüne kapatırsın sesler yakınlaşır...hemen önüne gelen chanyeolu ararsın...
Yn:" chanyeol ne olur evime gelir misin çok korkuyorum burada bir şey var!"
Ch: " t..t..tamam öncelikle sakin ol derin derin nefes al henüz gitmemiştim senin evinin yakınındaki barbekü dükyanındayım hemen geliyorum sakin ol!"
Derin derin nefes alırsın ve chanyeolu beklersin chanyeolun araba sesi gelir ve birden sesler kesilir.....kapıyı açarsın...
Ch:" iyi misin?"
Yn:" geldiğin için çok teşekkürler içim rahatladı..
Ch" bişey değil ne sesiydi bu bor bakayım"
Sesin geldiği yere gider....
Ch:"çiçek saksısı düşmüş sanırım rüzgardan olmalı"
Yn:"bence başka bir şey var endişeleniyorum acaba bu"
Ch"istersen evime gelebilirsin"
Yn:"evine gitmesek yalnış anlaşılabilir hayranların tarafından arabamı tamir etmişlerdir onunla dolaşabiliriz tabi istersen :)"
Ch:"aslında bir kaç işim vardı ama sorun değil gidelim"