BlackPink

11 3 0
                                    

Eskiden Blink'tim. Şuanda stanliyorum.

Yetenekli kişiler ama çok fazla abartılıyorlar. Bu kadar ilgiliyi hak etmiyorlar daha yetenekli ve onlardan daha fazla çalışan tanınmamış gruplar var.

Visual olarak BENCE Lisa fazla abartılıyor. Banada o kadar estetik yapılsa bende güzel olurum ama estetiği kaldırabilmiş bazılarında cidden kötü duruyor. Jisoo çok güzel bildiğim kadarıyla sadece Jisoo'da estetik yok.

Jennie ve Lisa çok güzel rap yapıyorlar. Rose'nin sıra dışı bir sesi var ve bu ona ayrı bir hava katıyor ama hiç doğru düzgün yüksel notaya çıktığını göremedim. Jisoo'nun sesi çok güzel ve daha fazla line almalı.

Linelara bakıldığında. Vokallere haksızlık yapıldığı görülüyor. Lisa ve Jennie onlardan daha fazla part alıyor

JEnNie HEp öN pLAndA EĞw eĞw demeyin. O merkez ve tüm gruplarda merkezler ön plandadır. Ama nedende sadece Jennie linçleyor. 2ne1'da CL ön planda, Twice'da Nayeon, Idle'da Soyeon, Itzy'de Yeji ön planda. Ama sadece Jennie linç yiyor

Blink'lerin geneli (hepsi değil iyi olanlar üstüne alınmasın) çürük. Sürekli diğer gruplara ve diğer fandomlara laf atıyorlar. Ama çok çalışan bir fandom iyi stream kasıyorlar.

Birde bazı Lisacılar (Lisa stan değil Lisacı) var. Lisa'yı herkesten üstün görenler. Hepsi cringeler.

How You Like That beklentimi karşılamadı. Teaserlardan sonra beklentim çok yükselmişti. Jisoo düzgün line alamadı birde BP in your area demeliydi. Jen'den kuvvetli bir rap bekliyordum. Rose'den yüksek nota. Lisa'dan da dance break bekliyordum. 1,5 yıl uzun bir süreydi bence daha iyi bir şey yapmalıydılar.

Şuanlık yazacak başka bişey yok

Ölmeyin...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 01, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

My K-Pop OpinionsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin