Proloog

313 11 0
                                    

Op de foto ben ik(Madelief)
Madelief POV

Hoi ik ben Madelief en ik ben 16 jaar, ik hou van dansen, dat is mijn passie. Ik ben erg slim, grappig , lenig, luid, niewsgierig, talentvol .....

Ik ben een blond, iedereen op school denkt dat ik een dom blondje ben die altijd grappen uithaalt bij het schoolhoofd maar dat doe ik alleen omdat me hele leven al einig kind ben dat alles kreeg wat ik wilde en dat verveeld nog al. Mijn beate vriendin is Fiona en ik ken haar van het weeshuis want daar moest ik heen toen ik 6 was en ik werd geadopteerd op me 7de.

Mijn ouders zijn omgegaan in een auto ongeluk. Ze waren professionelle dansers, het liefste danste ze de tango, ik raakte ze kwijt toen ik 6 jaar oud was en ik had me zelf beloofd om later net zo goed als hun te worden. Arlene is echt heel lief en ze zegt dat ze me wil helpen om me belofte waar te maken en daarom betaalt ze mijn danslessen en zo... Ze is de liefste adoptie moeder die ik me ooit had kunnen wensen.

Niemand POV

Maar wat Madelief niet weet is wat er echt in het huis gebeurt. Arlene houdt van Madelief net zoveel als ze van haar man houdt. Zou Madelief erachter komen wat er echt in het huis gebeurt als de nieuwe bewoners komen? Zou ze bevriend met ze worden of worden ze haar vijanden? Of staat er soms liefde op het spel?

Jij bent mijn detectiveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu