"sana nereden rastladım?"

742 52 7
                                    


gördüğüm en güzel gözler, sessizliğimin en güçlü çığlığı. seni gördüğüm ilk vakit bakakalmıştım. ilk görüşte aşk değil tabii. herkese karşı inmez olan, kırılmaz, çelikten duvarların vardı. merak içindeydim, hayret duygusunu hücrelerime bölüştürmüştüm tane tane. eli yanan çocuğa pansuman yaptığın, sanki senin canın acıyormuşcasına yaptığın o mimikleri, bilgiç edâlarını, günde iki kere yediğin o yemekleri, nadiren buluşan gözlerimizi.. sana dair her şeyi günlere, aylara, yedire yedire sindirdim. tabii sen bu kadarla kalmadın jeongguk.

sana  her bakışımda yeni bir harf öğrendim, belki yeni bir şiir, seni taşıdım gittiğim şehirlere. nereye gitsem bu defter yanımdan ayrılmadı, bir de sen..

biliyor musun, yara bantları yapıştırıyorum defterime jeon. koca adam olmana rağmen pek bir sakarsın, eh futbolcusun. sürekli düşüp, canını yakıyorsun. dizlerini öpemediğim her an için bir yara bandı yapıştırıyorum sayfalarıma.

senin hakkında daha fazla şey öğrenmek istiyorum, ebeveynlerinin ayrı olduğunu ve bir üvey annen olduğunu bilecek kadar soruşturuyorum seni. arkadaşlarım bunun bir saplantı olduğunu söylese bile değil gguk.

ben sana aşığım.

nereden mi biliyorum?

öpüştüğün çocuğun sevgilisi sizi bastığı vakit yediğin yumruğun senden çok canımı acıtmasından. söylesene, seni sevmesem.. yediğin yumruğa ayrı, dudaklarının bir başkasına değmesine ayrı ağlar mıydım?

şimdi gidiyorum jungkook. ne haddime bilmesem de kırgınım, e yüzüne de söyleyemiyorum.

bağışla beni, her saniye seni düşünüyorum.

şimdi ise uyuyacağım, üşütmüş olmalıyım, halsizlik var üstümde.. umarım güzel uyursun, iyi uykular sevgilim.. iyi uykular..

göz kapaklarından öpüyorum, bunun anlamının ayrılık olduğunu bile bile.

cheers darlin'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin