Bahin 4

79 1 0
                                    


Good mood ko na abot sa trabahoan because of what happened yesterday. Si Shiloh ragyud maka hatag og ing-ani nga feeling sa akoa. Astiga gyud anang mga taw nga mo confess dayun sa ilang mga best friends noh? I've been hiding this since birth naman siguro pero wa gyud koy kusog para mo tug-an.


Katung gi ingon ni Manager nga basin maunhan ko, medyo I was afraid pod. Shiloh's a good looking guy and I know for sure daghan gyud naibug niya sa iyang campus. Unsa ragud akong nawng? Gwapa man ko sa tinud-anay, pero naa pa ba kahay mo daginot nako?




Paita aning loyal ra kay kong Shiloh uy.



Today was just a normal day ragyud. The costumers today were quite nice. Walay bad vibes nga na happen karon which is good kay honestly, I can't handle to put myself into a fight again. You never know the people ordering baya. Wa ta kahibaw, kaning nag order kay artista ba ron, lawyer, doctor mga professionals ba ron. Duh! Unsa man diay naa oy kung professionals ni sila, pare-pareha raman ta mga baho'g tae.



That's what my mom said.




"Hello mayng hapon Sir-"

"Faith!?"

"Ian!?"

"You work here?!"

Murag daghan gyud kaayu ko'g dapat i'explain aning Ian.



Sighs, Ian's one of my closest friends way back senior highschool years. If I could compare Shiloh and Ian mas nakaila ko ni Ian bisag kadiyot rami nagkaila. Dali ragyud mi nagka sinabot ani niya. Ian Philip Villaflor, consistent honor student, good looking person, humble and most especially..... He's gay.



"Hay nako Faith! You should've told me nga ni undang diay ka. Dungan unta ta'g enroll para scholarship."

"Ian, ganahan sad gyud ko pero di kaya sa akong lawas mag working student. Tutal, taas pako'g oras."

"Education can't wait Faith."

"Likewise sa welfare sa akong manghud."

"Hayst! Selfless Sarai."





I was named "Selfless Sarai" just because permi nako unahon ang uban kesa sa akong self. It's not being "pa good girl" ang ing-ana, if you had it in you nga mo tabang sa laing taw, then go for it. Be an inspiration without expiration. Motto in life ko na.


Ian eventually left after our short talk kay naa pa daw siyay klase. Ga skwela siya sa UV karon, i forgot to ask Ian kung unsa iyang course kay nag dali-dali naman gud toh siya. Pag biya niya ni balik nako sa akong work. May gani ni sugot ra's Manager nga mag sturya mi ni Ian. Dili sad toh nako i waste ang kato nga opportunity uy kay panagsa nalang jud mi mag kita. Not unlike Shiloh nga halos everyday.



Halos everyday sad ko mag contemplate kung mo tug-an na ba ko.




The freak! I'm 19 turning 20 for the next 3 months and I'm still stuck kung mo tug-an na ba gyud ko. Ana bitaw sila nga "life is short, confess to your crush" I know that man pero mas mo mubo akong kinabuhi kung mo confess ko pero walay mahitabo. Niya old school sad tawn ko oy. Super old school.





If I was a vlogger, daghan nagyud siguro mo unsubscribe or wala gyuy mo subscribe sa akoa kay puro ra work, balay, work, balay akong kinabuhi. Unsa kahay feeling nga ma college noh? I want to experience the struggles, pressure and also the excitement of being one. Hays, if wala lang siguro koy manghud, maka huna-huna nalang gyud siguro ko for myself.


"Sarai...."

"Tita Shane!"

Karon pako kita'g balik ni Tita Shane sukad atung ni adto ko's ilaha. She's always out of the country man gud. Very busy kaayu ni's Tita Shane asta napod si Tito John pero mga good looking gihapon oy. Walay tatsa ang nawng. Grabe kaayu ka perfect. Ang lips daw Tita beh, joke. Oh, Shiloh's mother pala, forgot to tell you.

Again, salamat sa Lord na gi tugtan napod ko for the 2nd time nga i'excuse sa ko sa work kay naa koy visitor. Murag daghan-daghan lagi'g mga ni bisita sa akoa karon? Kiligon man pod ko uy. Pero dili nako mahibung kung ang i'topic namo ni Tita kay about sa sch-



"School.... Sarai, please dawata nalang among offer."

"Tita, ganahan gyud kaayu ko pero akong ginikanan man gud. Dili enough ilang sweldo para pang skwela ni Freya maong i need to work nalang pod. Sorry Ta."

"Hay nako nimo Sarai! Mao rana imong gi problema? Let your parents work sa amoa. Sakto pod kay nag hire mi'g bag-o nga driver og maid."

"Hala, really Tita!?"

"Yes."

"Pilay sweldo Tita?!"




Pak! Gi dukol ko ni Tita Shane oy. It sounded like nga ako moy interisado sa work man gud.



"Sarai, I'm doing your family a favor na. Kung unsa nako ka pinangga si Shiloh asta pod ikaw. Dawata ni oh."





Gi tunulan ko ni Tita og white envelope. I looked at her for a bit then opened the envelope. My eyes widened sa akong nakita. Letter siya from CNU nga ang naka butang kay "enrolled" Grabe i was literally speechless sa akong nakita. Naka bantay pod si Tita sa akong reaction maong ni katawa siya. Out of nowhere, i hugged Tita Shane. Lipay kaayu ko nga excited pero at the same time na kulbaan.





"Thank you Tita!" Ning buhi dayun ko sa akong gakos niya. "Kahibaw na sila Mama og Papa ani? Basin ma shock niya toh sila ba-"

"Sarai, your family knows na. Ning okay ra sila and same pod mog reaction, lipay pod sila. And sa kang Freya, scholar pod namo siya."




Nihilak nagyud ko tungods gi ingon ni Tita Shane. I'm just so grateful to have a Tita like her or should I say "mother-in-law", charot lang!



Na subraan rako's akong ka excited.



"Sige na Sarai, una nako. Tomorrow naka mag sugod's klase ha? Uniform nimo naa na sa inyuha. And palihug nalang pod ko..."

"Unsa man Ta?"

"I'surprise si Shiloh. Malipay gyud toh maka kita nimo. Ikaw ra baya iyang kalipay."

"Eyew ene Te ba!"

"Pasaway! Sige na, bye Sarai. Love you!"

"Love you too Tita! Thank you kaayu."





Mo sulti na unta ko sa akong manager nga mag resign nako pero gi unhan ko niya. Di nako mahibung kung kinsay ga sulti nila kay klaro kaayu nga si Tita Shane jud. I packed my things and ready to go home na. I said my goodbyes to my work friends sa McDonald's og naka sakay na dayun ko'g jeep pauli.




Faith Sarai Arnaiz, Bachelor of Elementary Education. Naks!! Are you a Teacher Faith, sizst?!



CNU, I'm coming for you.







Katapusan Sa Bahin 4
_________________________________________

Colon Street Series # 2
Kay Ikaw Ra Akoa

_________________________________________

Kay Ikaw Ra Akoa (Colon Street Series # 2)Where stories live. Discover now