Už jsem potom neusla, celou dobu jsem myslela na ten polibek..
Jsem celkem utahaná ale i tak, vstávám minutu po tom co mi zazvoní budík.
Trošku mě bolí hlava a myslím že je ze mě cítit alkohol.
Udělala jsem si hygienu a převlékla jsem se. Nevadí mi, že před matkou a tak dále musím být soft girl, ale líbí se mi ty věci od Nelly..Udělala jsem si bunny drdoly a vzala jsem si pár náramků . Opět jen růžový pudr na tváře , řasenka , linky a průhledný citronový lesk na rty .
Když jsem byla v kuchyni , máma se na mě dívala jako kdybych přišla v bikinách ..
"Proč máš jenom jednu náušnici? A ty linky!"
"Klid" protočila jsem nad ní oči, hned jsem si uvědomila co jsem řekla a udělala. Hned na mě začala křičet a dostala jsem pohlavek .
Přišel táta, usmál se na mě a řekl že mi to sluší . "Děkuji"."Musíme ti něco říct, dnes přijde na večeři můj šéf s jeho třemi syny , Nikolasem , Thomasem a Blakem."
(Čte se to Blejkem xdd)
Na chvíli se odmlčel a pak pokračoval "Jednoho z nich, si musíš vybrat. Budete spolu chodit , Thomasovi a Nikolasovi se líbíš. Blake tě neviděl" pootevřela jsem pusu. Nejsem nejstarší! Proč já?! Kdyby tady tak byla Penny.. Řekla jsem si v duchu, matka si přede mě stoupla a spustila svůj monolog o tom, jak se mám chovat, jak se obléct a jak se nalíčit. "Neslouhlasím" řekla jsem do ticha.
"Co prosím?" zvedla matka obočí a otec se usmál. "Nesouhlasím. Nechci se oblíkat do růžových krátkých šatičků s volánkama a podpatků. Matko nech mě prosím si vzít co chci, bude to super.." "Hele holčičko to jak se v poslední době chováš mě rozčiluje, takže teď poslouchej. Nebudou to růžové šaty , ale to co ti řeknu uděláš a vezmeš si na sebe!" zakřičela posledních 13 slov.
Otec se na chvilku zamračil ale hned co se na něj matka podívala, kývl.
"Fajn" řekla jsem prostě a došla jsem si pro jablko. Dala jsem otci pusu na tvář a obouvala jsem se. "Do školy tě dneska nevezu za to, co jsi řekla" usmála se nadřazeně máma, jako kdyby byla něco víc než já, odfrkla jsem si.Na autobusové zastávce to bylo jako včera.
Nudné a nic moc, dneska tu nebyla ani Nella, Shawn dokonce ani Zoe! Nemám s kým se tu bavit..Matematika
Přisedla si ke m ě ta včerejší holka, co řekla ať toho kluka políbím. "Nemůžu uvěřit, že jsi se skoro líbala s Alexem!!" a pár dalších nudných hodin, na oběd jsem šla s Kennedy (s tou dívkou) zdá se být fajn, ale mojí Nellu nenahradí!
Sedli jsme si k největšímu stolu, byla jsem strašně udivená když jsem mezi nimi viděla i Alexd. Hned se mi podíval do očí a mrkl. Po obědě mě ještě čekají 3 hodiny.Domů jsem šla pěšky a sama..
Když jsem vešla do domu, matka pobíhala po domě, otec se upravoval a Karen stála v koutě a zírala do zdi. Brečela. Přiběhla jsem k ní, chtěla jsem ji obejmout ale matka na mě zakřičela. Nemůžu jí obejmout nebo jí cokoliv říct, zhoršilo by se to.
ČTEŠ
Drugs
RandomNessa má uspořádanou rodinu. Přísné rodiče kteří jí nic nedovolí. Ale přestěhují se do Brna kde pozná dva nové lidi, kteří jí život změní..