165

286 23 16
                                    

Dziś nie mam komentarza

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Dziś nie mam komentarza. Więc taka sprawa, w sumie do was, moi drodzy czytelnicy. Głupio to zabrzmiało, więc nie nazwę już was tak nigdy więcej. Ale no nieważne. Ta książka ma już 165 rozdziałów. Dużo, co nie? Dalej wspominam jak zastanawiałam się czy będzie miała 50 wyświetleń, a teraz? Teraz ma ponad 40 tysięcy. Aż śmieszne. Ale jest już rozdziałów dużo, i musimy zdawać sobie sprawę, że zbliżamy się do końca... Jesteśmy już bliżej końca niż początku, zostało nam już tylko 45 rozdziałów, bo z tego co wiem limit jest 220, a jest 10 rozdziałów nienumerowanych. Nawet nie wiecie jak przykro mi będzie kliknąć "opowiadanie zakończone", czy jak to jest, jak zwał tak zwał. No i zostaje nam pytanie: Co po memach?
Oczywiście chyba niczego z mojego konta nie pokochacie bardziej, bo błagam. Bez memów byłabym nikim. Ale wszystko musi się kiedyś skończyć. Nie wiem co chcielibyście zobaczyć na tym koncie jako książkę "po memach", więc propozycje rzucajcie w komentarzach

¯\__/¯<-- Koszyk na propozycje
Nie umiem zrobić lepszego.

Tak, na 90% będą memy 2.0, ale jestem pewna, że nigdy nie osiągną tego, co te, i nie pojawią się od razu.
Możecie składać propozycje i opowiadań, i książek, które niekoniecznie będą opowiadaniami, i wszystkiego co właściwie przyjdzie wam do głowy. Nie bójcie się, czy jakiś pomysł jest głupi. Przecież to konto jest właśnie od tego. Zrobię chętnie coś, co utrzyma was tutaj gdy skończy się czas tej książki. Tylko powiedzcie mi co.
To tyle na razie.
Do zobaczenia.

Memy | Star Wars Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz