Am ajuns sa cred , ca ne bagam singuri in stari depresive.
14. Mai. 2013 , nu o sa uit niciodata aceasta zi.
Este luni dimineata. Deschid incet ochii. O lumina orbitoare patrunde in camera mea. Dau patura la o parte , ma frec la ochi si ma ridic din pat. Imi vin in minte corbele mamei : '' Viata nu se masoara in ani ci in clipe''. Imi pun papucii in picioare si ma indrept catre fereastra. Mangai usor perdeaua si o dau la o parte. Ninge. Oh , Gosh ..si ce frumos ninge...
Ma asez la birou si imi caut jurnalul. Il vad sub pat. Ma aplec sa il iau si gasesc , tot acolo, un trandafir ofilit. 14.Mai. 2013. Il bag in jurnal. Imi caut un pix si incep sa scriu. '' Hei. Nu stiu cum ma simt , nu stiu ce am. Tot ce stiu este ca , atata timp cat inima-mi bate nu am sa renunt. Trebuie sa il cresc. Are nevoie de mine. '' Inchid jurnalul si il pun tot sub pat.
Imi iau pe mine un tricou larc si o pereche de blugi. Ma duc in camera alaturata la micutul meu , David. Ugh..nu cred ca am mentionat povestea noastra. Am spus la inceput de mama. Ei bine , ea nu mai este printre noi , dar sigur ne vegheaza din cer , iar..tata..nu stim nimic de el . A plecat acum 5 ani in Germania si nu s-a mai intors. In fiecare zi bunica noastra vine la noi. David , fratele meu are 6 ani , iar eu 17 , ma numesc Antonia. In fiecare zi , ma duc la munca. Lucrez intr-un magazin din mall. Urasc locul ala , vin doar cei bogati acolo , cei care nu stiu ce inseamna greutatile vietii. By tha way , am si liceu.
Il trezesc , ii pregatesc micul dejun , dupa plecam amandoi. Il duc la gradintia , iar dupa plec la liceu. Ajung. Ma pun in banca , imi scot un caiet si doua pixuri. Mangai banca cu doua degete. Profesorul intra cu o fata necunoscuta. Avem istorie.
Profesorul : Buna ziua. Aceasta este noua voastra colega , Alice. *spune , punand mana pe umarul ei* Alice , poti sta in banca cu Antonia.
Ew , super. Macar acum am o colega. Dau mana cu ea , facem cunostinta si aflu ca s-a mutat chiar langa mine. Nu prea las sa se apropie oamenii de mine , dar simt ca acum va fi diferit. Plec de la ultima ora , si ma duc la munca. Dupa ce termin, ma duc acasa. Bunica l-a luat pe David de la gradinita. Acum , gatea prajiturile noastre preferate. Imi las geanta pe un scaun , imi pup fratele si ma duc sa fac dus. Imi pun pijamalele si cobor in sufragerie. Ma joc putin cu David . Cineva suna la usa . Deschid. Era Alice. O imbratisez si o invit inauntru.
Ii arat casa si o intreb daca vrea sa ramana la cine. Da din cap si aproba. Zambesc.
Antonia : Ce parere ai despre dragalasul asta? *il ciufulesc pe David*
Alice: E foarte sweet. O sa il fur *rade usor si ne imbratisam toti trei*
Incep sa ma apropii foarte mult de Alice. E foarte draguta si de treaba. Dupa ce pleaca il culc pe David , o pup pe bunica de plecare. Imi iau jurnalul si ma pun la birou. Incep sa scriu iar: '' Bine te-am regasit. Cum mai esti? Eu sunt...i don't know. Am cunoscut pe cineva. Alice. Shhht , nu iti spun prea multe , sunt obosita. Vorbim maine da? Pupici''
CITEȘTI
People Are Fake~
RomanceDaca n-ar fi iubire , m-as teme de viata. Probabil n-ai inteles ceva , oamenii iti iarta multe , dar nu iti iarta cand le arati cu degetul lasitatea. Ati vazut filmele alea , in care oamenii ca sa se razbune , mai trag niste gloane in cadavrul dusm...