Opis bohaterów.🤩
Julia kostera
Julia lat 18, Mieszka we Warszawie, z swoimi przyjaciółkami, Lexy i Moniką.
Singielka. Ma też rodzinę w Wrocławiu. Chodzi do 3b klasy liceum. Główna postać w książęce.Kacper Błoński
Kacper 18 lat, mieszka we Warwszaie. Z swoim przjacielem Marcinem. Singiel, bo woli dziewczyny na jedną noc. Należy do szkolnej elity. Chodzi do klasy 3b liceum.
Główna postać w książęce.Lexy Chaplin
Lexy 18 lat, mieszka we Warwszaie, ze swoimi przyjaciółkami Julką i Moniką. Singielka. Chodzi do klasy 3b liceum. Kocha McDonald. Jest pół polką pół Amerykanką. 2 planowa postać.
Monika Kociołek
Monika 18 lat, mieszka we Warwszaie, z Julką i Lexy. Singielka. Chodzi do klasy 3b liceum. 2 planowa postać.
Marcin Dubiel
Marcin 18 lat, mieszka we Warwszaie, ze swojim przyjacielem Kacprem. Jest w szkolnej elicie. Singiel, bo woli dziewczyny na jedną noc. Chodzi do klasy 3b liceum 2 planowa postać.
Adrian (Adis) Choduń
Adrian 18 lat, mieszka we Warwszaie. Należy do szkolnej elity. Chodzi do klasy 3a liceum.
Radek kapias
Radek 18 lat, mieszka we Warwszaie. Należy do szkolnej elity. Chodzi do klasy 3a liceum. 3 planowa postać.
Kuba ( nwm jak ma na nazwisko)
Kuba 17 lat, mieszka we Warwszaie. Należy do szkolnej elity. chodzi do klasy 2b liceum.
Agata Fąk
Agata 18 lat, mieszka we Warwszaie. Chodzi do klasy 3a liceum. Należy do grupy szkolnych plastików.
Jak narazie to tyle z postaci nie licząc, nauczycieli i dyrektora.
Rozpiska rozdziałów
Poniedziałek- rozdział
Wtorek- rozdział
Środa- rozdział
Czwartek- rozdział
Piątek- rozdział
Sobota- rozdział
Niedziela- nie ma rozdziałów~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Eluwina ludziska🤪💕
To moja pierwsza książka, więc mam nadzeję że mi wybaczycie będy. Mam nadzieję że wam się spodoba. Dziś może wstawie pierwszy rozdział😉. I jak coś to rozdziały będą w różnych godzinach😚.Rodział ma 292 słowa
====================================
CZYTASZ
Miałaś, być na jedną noc || Julia Kostera x Kacper Blonsky||
Fanfictionjak przeczytasz, to się dowiesz. ( odrazu mówię, że to jest opwieść zmyślona ( Nie ma team X). I odrazu przepraszam, za to jak rozdziały będą, podobne do jakiejś innej Ks. I jak będę jakieś błedy to przepaszam, bo ja piszę, bardzo szybko i czasami z...