1

16 1 0
                                    

Merhaba

Başladığınız tarihi yazabilirsiniz.

Ben Elfida Çakır.

3senedir gittiğim lisenin ikinci döneminde derslerle mücadele eden bir garibanım.
Aşırı derecede sıkıcı ve manaton bir hayata sahibim.

Az ama öz taktiğiyle bir iki tane arkadaşım var,ve onlara bile güvenemediğim için hayat çok yorucu oluyor.

Her neyse şu anda da yarın ki edebiyat sınavına çalışıyorum.

Ne yazık ki en kötü dersim edebiyat...

Azıcık defterde ne yazdığımıza bakmaya başladım ve beş dakika sonra telefonumun titremesiyle masadan Kalkıp yatağıma oturdum.

Yine bizim çok kalabalık olan üç kişilik gurubumuz!! kendi çapında kopuyordu.

Bir kaç dakika kankam ve sevgilisinin kankamın arkadaşlarını kandırma planını dinledim ve telefonumdan şarkı açıp kitap okumaya başladım.

Kitap okurken gözlerim kendiliğinden gidince bende telefonumu ve kitabı komodine koyup yattım. Tabi yatarken sınava ne kadar çok çalıştığım hakkında kendimi teselli ediyordum...
🖤🌙
Sabah alarmıyla uyandım ve uykulu bir şekilde üstümü giyinmeye başladım.Ne kadar uykum olursa olsun gergin ya da stresli olduğumda alarmın ilk 10saniyesinde uyanırdım.

Okulumun krem rengi tişörtünü ve açık kahverengi eteğini giyip üstüne de kot ceketimi giydim.saçıma gece yatarken yaptığım topuzu açtım ve elimle azıcık tarayıp at kuyruğu yaptım.gözlüklerimi de taktıktan sonra hazırdım.

Sırtıma çantamı aldım ve evden sesli bir şekilde çıktım.

Bir kaç dakika müzik dinleyerek otobüs bekledim ve sonra gelen otobüse bindim.

Otobüste normalde yer bulmak dünyanın -bana göre- en zor işidir ama bu kez daha erken bindiğim için en arkada boş iki koltuk bulmuştum.hemen cam kenarındaki koltuğa oturdum ve şarkıların ritminde kaybolup yolu seyrettim.

Kısa bir süre sonra yanımda bir hareketlilik hissetmemle kendimi klipte gibi hissetme modumdan çıktım ve yanıma kimin oturduğuna baktım. O da telefonuna bakıyordu ,bir kaç saniye sonra telefonunu kapattı ve kafasını kaldırdı.
Kafasını kaldırdığı gibi bana baktı çünkü neden ?öküzün trene baktığı gibi yanıma kimin oturduğunu çözmeye çalışıyordum ...

Mahcup bir şekilde gülümseyip 'umarım rahatsız etmemişimdir,bir tek burası boştu da?' dedi.
Birileriyle konuşmak beni gerse de öküz gibi davranmamak için cevap verdim çocuğa. 'yok hayır rahatsız olmadım yanımda bir kıpırtı hissedince öyle bakmıştım .' abi cidden ben insanlarla konuşma özgürlüyüm ya resmen saçmaladım ama bundan bana ne?
Çocuk güldü ve 'e tamam. Bu arada ben kadir tanıştığıma memnun oldum.'

Peki sebepsiz yere neden tanıştığımızı sorgulayan masum bne???

Kısaca 'bende Elfida' dedim ve tekrar cama bakarak yolu izledim.

Ciaooooo

Naber

Konuyu ilk bölümden nasıl buldunuz?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 03, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ruhuna Bulanan SarmaşıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin