Zelal öleli topu topuna 3 hafta olmuştu onsuz geçen günlerimi hiç yaşamasam daha iyiydi. Artık okula gitmem gerekiyordu. Okuldaki iznim 3 haftaydı ve 3 haftam dolmuştu. Sabah erkenden kalkıp üstümü başıma giyinip dışarıya çıktım. Yağmurlu birgündü. Normalde okula hep zelali alıp gelirdim ama artık öyle bir şansım yoktu.okula adım attığım an tüm gözler benim üstümdeydi . O kadar yakın olmasamda sınıf arkadaşım cenk yanıma geldi.
"Ooooo paşaa sen nerelerdesin ya ?"
"Kendimi biraz toparlamam gerekiyorduda oyuzden okuldan izin almıştım."
"Özlettin valla kendini"
"Eyvallah kardeşim"
Sınıfa girdim. Anında kimya hocası derse girmişti. Benim ne işim olur kimya dersiyle ben türkçe öğretmeni olucam. Hoca yoklama alırken birden ZELAL dedi sınıf kahkaya boğulmaya başladı. Önümdeki çocuğa bir kafa çaktıktan sonra soluğu müdürün yanında bulduk. Müdür olan biteni öğrenince bana hak verip sınıf listemizden zelali silmişti ve beni sınıfıma gönderdi. Sınıfa geldiğimde herkes bir masaya üşüşmüş konuşuyolardı. Meğersem sınıfa yeni kız gelmiş. Erkekler gözlerini kızlardan alamıyordu. O kız gelip yanıma oturdu.
"Merhaba benim adım burcuu"
"Merhaba benimkiside umut"
"Tanıştığıma memnun oldum"
"Eywallah"
"Çıkışta bişeyler yapalımmı"
"Aslında beni......."
" aa hiç itiraz istemem"
Derkenn zil çaldı ve burcu kene gibi bana yapıştı starbucks a gidip birer milkşake içtik . "Artık gidebilirmiyim"
"Ahhh hayır daha seni bize götürcem"
Dediği an ben şaşkınlıklar içerisinde
"Şimdi sen beni evinemş çağırıyosun olmaz öyle şey ya gelemem"
" aaa ama umut yakın arkadaş olduk hem sen diğer erkeklere benzemiyosun bişey olmaz ya zaten sonra seni eve bırakırım arabamla"