Κεφάλαιο 1

526 22 3
                                    

"..Απο μικρη ειχαν αρχισει τα προβληματα,απο την γέννηση μου συγκεκριμένα..Οταν γεννήθηκα,είπαν πως υπήρχε καποια συμπλοκή και πιθανό ηταν να ειχα νοητική καθυστέρηση.Με την βοήθεια των γονιών μου και των γιατρών κατάφερα μεχρι τα 3 μου να μπορω να περπατώ,να μιλώ και να συμπεριφέρομαι σαν κανονικο παιδι.Με την στήριξη ολων,που χωρις αυτην θα ημουν κενή κατάφερα στα 5 να εχω ξεπεράσει το προβλημα και να μεγάλωναν καν νοκια.Να γίνομαι η ομορφη πριγκιπισσα οπως ελεγε ο πατέρας μου!

Ας προχωρήσουμε ομως τα χρονια και ας φτασουμε στο τωρα..

Τωρα ειμαι μια πολυ ομορφη κοπελα,την οποια πολλα αγορια κυριαρχούν και πολλες φορες με εναν ελάχιστο βίαιο τροπο.Αλλα δεν ειναι ουτε τωρα ολα σαν παραμυθι.Δυστυχως,η ζηλεια και ο φθόνος βρίσκονται παντου!Αντιμετωπιζω καθημερινα τα κακομαθημένα πλουσιοκόριτσα που παντα εχουν καπως να με σχολιάσουν.Οπου και να παω τα ματια ειναι στραμμένα πανω μου.Και πολλες φορες αυτο προκαλεί δυσκολίες.

Εκτος αυτού υπαρχουν και τα 'cico0linia' που με γλύφουν για να γίνουμε φιλες.Οπως και τα κοριτσια της 'κλικας',οι κλασικές δήθεν.Ευτυχως δεν ανήκω σε αυτες!Οι περισσότερες με μισούν!Απλα ευτυχως ξερω ποιοι ειναι οι πραγματικοί μου φιλοι,και ειναι ελάχιστοι.Η Ντίνα,η Ευα,η Αλεξ(Αλεξάνδρα),ο Πέτρος,ο Νικος και ο Δημητρης!

Τωρα ομως ας μπούμε στα γεγονότα και ας αφήσω τις εισαγωγές και τα σχετικά.."

'Finding Love'Where stories live. Discover now