Scarlet

29 2 0
                                    

Chanyeol sabah koşusunu tamamladıktan sonra yaşadığı binaya yürümeye başladı aynı zamanda kirasını ödemeyenleri düşünüyordu tek tek isimleri hatırlamaya çalıştı genç adam.

Kim Minseok... Kim Jongdae... Byun Baekhyun ve kendi arkadaşı olan Sehun. "Sehun zaten benim himayem altında yaşıyor." diye düşünde genç adam. Tekrar isimleri düşünmeye başladı. Baekhyun isminin bir dedeye sahip olduğunu düşündü hatta bunun üzerine kendisiyle iddiaya girdi. Telefonunu çıkarıp notlarından bu üçlünün kapı numaralarına baktı. Baekhyun 9 numaralı yerde oturuyordu tam Chanyeol'un karşısında diğer ikisi bir üst katta 12 ve 13'te Sehun'un katında oturuyordu.

Bu gençleri tanımaması normaldi Chanyeol'un bütün işlerini emlakçı hallediyordu. Eve vardı ve asansöre bindi. Ardından kızıl saçlı Chanyeol'den kısa olan bir çocuk koşarak asansörün kapısını tuttu. Kızıl saçlı konuştu.

"Koştuğumu gördüğün halde kapıyı tutmadığın için teşekkürler(!)" Chanyeol çocuğun alaycılığını anlamayıp güldü ama 5 saniye daha düşündükten sonra jeton düştü. Jeton'un düşüş sesini kızıl saçlı çocuğun duyduğuna emindi. Kızıl 3. katın düğmesine bastığında Chanyeol, Minseok veya Jongdae olmalı diye düşündü ama konuyu şimdi açmayacaktı. Chanyeol 2'yi tuşladı. Chanyeol kendi katında indi. 

~Few Hours Later..

Chanyeol parasının hesabını bilen biriydi ama bu kira ödemeyenler yüzünden hesabı alt üst oluyordu. İlk önce dede olarak düşündüğü Baekhyun'u ziyaret etmeye karar verdi dede diye onu çok zorlamayacaktı evinden anahtarı alıp çıktı ve karşı kapıyı tıklattı. Kapı ilk çalışta açılmadı yaşlı olduğundan duymuyordur diye daha kuvvetli çaldı kapıyı. Son bir kez çaldıktan sonra not defterinde bir şeyleri gözden geçirdi ve ardından kapı açıldı Chanyeol karşısında umduğunu bulamadığı için iddiayı kaybetmişti ama umduğundan fazlasını bulduğundan kafası biraz karışmıştı. Karşısında kızıl saçları ıslanmış ve belinde sadece bir havluyla duran asansördeki çocuğu görünce şaşırmıştı aynı şekilde kızıl yani Baekhyun'da şaşırmıştı. Baek kapıyı suratına kapatıp üstüne hızlıca bir şeyler geçirdi 2 dakika sonra kapı tekrar açıldığında Chanyeol ancak konuşabilmişti.

"Dede değilsin sen." Baekhyun durumu garipseyip konuştu. 

"Ordan bakınca dedeye mi benziyorum salak. Seni asansörde gördüğümde de problemli olduğunu anlamıştım."

"Hayır ondan değil zaten geliş amacım bu değildi kiranı ödemedin." Yeol biraz düşündü. Ve Baekhyun'un öğrenci olduğuna karar verip üstüne gitmedi. 

"Eğer paran yoksa sonra da ödeyebilirsin." Bu manzaraya şahit olan Sehun sessizliğini koruyup Chanyeol'un apartmanına girdi. Kızıl olan konuştu.

"Dairene biri girdi yakışıklı." Chanyeol kendi dairesine bakmak için bir kaç saniyeliğine kafasını çevirdiğinde Baekhyun kapıyı suratına kapattı. Chanyeol sessizce söylendi.

"Bu iş burda bitmedi." Ardından kendisine yakışıklı dediğini fark etti. "Ve evet yakışıklıyım" Kendi kendisine güldü.

Baekhyun ise tamamen farklı bir alemdeydi kapıya sırtını yasla- hayır böyle yaslanmak olamaz sırtını kapıya yapıştırmış bir şekilde ona yakışıklı dediği için utanmıştı aklından ne geçiyordu ki...

 Baekhyun hayatı boyunca kira ödememişti 18 yaşından beri kendi başına yaşıyordu ve sürekli bir yerlerden kovulmuştu çünkü asla kira ödemiyordu ve bundan biraz zevk alıyordu hayır biraz değil bayağı zevk alıyordu. Ve bu huyunu arkadaşlarına da bulaştırmıştı ama onlar hemen mahçup olup ödemeye başlıyorlardı onun kadar vurdum duymaz değillerdi. Onlar da tam olarak bilmiyordu Baek ile neden arkadaş olduklarını.  

başladık gene bir şeylere haftada bir kere bölüm atacağım canlarım ve bunu bayadır yazmak istiyordum bu kitap yeol'un durmadan satın aldığı binalara ve baek'in şeytanlığına gelsin.

oylarınızı yorumlarınızı esirgemeyin sizi seviyorke 

Next Door- ChanBaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin