pink

21 2 4
                                    

-Chanyeol'un dairesi-

Sehun şaşkınca hala Chanyeol'e bakıyordu, en sonunda yerlerde sürünen çenesini kapatıp bir cümle söylemeyi başardı.

"Şimdi ben doğru mu duydum? Sen birinin sırf öğrenci olduğunu düşündüğün için parası olunca mı ödemesini söyledin?" Sehun birkaç saniye susup bu sefer bağırarak konuştu.

"ASIL ÖĞRENCİ KARŞINDA OTURUYOR AMA SEN SÜREKLİ ÖDE ŞU KİRAYI DEYİP KAFAMA VURUYORSUN." Chanyeol, Sehun'un kafasına bir tane geçirdi.

"Bağırmadan konuş salak. Bende bilmiyorum neden öyle dediğimi o kızıl saçlarından dökülen damlaları düş..." Kafasını iki yana sallayıp kendine gelmeye çalıştı Chanyeol ve tekrar konuşmaya başladı.

"Sence orijinal kızıl mıdır?" 

"Sen orijinal pembe misin kardeşim?" Yeol düşündükten sonra konuştu.

"Doğru..."

-Meanwhile Baekhyun's circle...

Baekhyun ve çok sevgili arkadaşları salonda oturuyorlardı. Baekhyun, arkadaşlarının dediği şeyleri duymazdan gelerek kulaklarını tıkıyordu aynı zamanda bağırarak Summer Hate söylüyordu.

"I HATE THE SUMMER DAYYY." Jongdae, Baekhyun'un kollarını tutarak kulaklarını tıkamasını engellemeye çalıştı Minseok ise Baek'in ağzına elini kapattı. Baek, Minseok'un elini yalayınca en son sinirlenerek eline geçirdiği yastığı Baek'e fırlattı ve konuştu.

"Baekhyun yemin ederim gider Chanyeol'a asılsız şeyler söylerim hayatın boyunca utançtan evinden çıkamazsın." Baekhyun ağzına fermuar çekermiş gibi yapıp kollarını birbirine bağlayıp küçük bir çocuk gibi oflayarak arkasına yaslandı. Jongdae, Minseok'un başlattığı konuşmayı devam ettirdi.

"Bu çocuk bence seni öğrenci falan sanmadı çünkü en yakın arkadaşı olmasına rağmen Sehun'a bile işkence yapıyormuş ki çocuk gerçekten öğrenci." Konuşmayı Minseok devam ettirdi.

"Seni havlu ile kim görse bence Chanyeol'un verdiği tepkiyi verirdi." Jongdae konuştu.

"Şahsen Ben Minseok'u öyle görsem sonra ödemeyi değil de farklı bir yöntemle ödemesini teklif ed-" Minseok'un yastıkla Jongdae'ye vurması cümlesini bitirmesini engellemişti. Minseok bölünen konuşmaya bir nokta getirmek istediğinden cümleyi devam ettirdi.

"Yani diyoruz ki sen ev sahibini kafalamışsın yavrum bak bu gelişme diğerleri hep kafalayamayacağın kadar yaşlıydı." Baekhyun konuşmaya katılmaya karar verip ilk cümlelerini söyledi.

"Arkadaşlar sorun orada değil ki... Ben ilk defa utandım. Ben ki ilk defa barda gördüğüm bir insana pandik atan Baekhyun, (yn:Lucasa gönderme yapmadım yoo ne alakası var) Ben ki sarhoş olup kışın ortasında sadece baksırımla kalacak şekilde soyunup dışarı çıkmış ve bundan bir gram utanmamış Baekhyun sıradan bir insanın karşısına havlu ile çıktım diye utandım." Jongdae ve Minseok birbirine bakıp kafalarını salladılar.

"Bunun bir anlamı olabilir." Konuşmaya senkronize bir şekilde devam ettiler.

"Ukeleşiyorsun"


Şu zamana kadar aklıma gelen en saçma fic fikri ama yazarken gereksiz eğleniyorum bunu söylemeden edemeyeceğim şu an gerçekten az okunması var keşke daha çok ilgi gelse lütfen tanıdıklarınızla da paylaşır mısınız? Unutmadan, çok şey istiyorum ama lütfen yorumlarınızı ve oylarınızı esirgemeyin.



Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 12, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Next Door- ChanBaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin