Pada suatu hari , ketika akhir bulan 12 . aku pulang kerumah . setibanya dirumah aku pelik kerana bilik tetamu yang kosong tiada penghuni dirumahku dipenuhi dengan baju dan alat solek wanita . aku berfikir sejenak . Kerana terlalu letih baru sampai dirumah , aku terus masuk kedalam bilikku dan terus berbaring di katil . "Huh cuti panjang jugak bolehlah tidur sepuasnya " ujarku . Tidak lama kemudian . Terdengar bunyi kereta ibuku yang baru pulang . aku berjumpa dengan ibu dan kami berbual di ruang tamu kerana lama tidak bertemu . tiba ii seorang perempuan dengan tubuh yang seksi payudara yang besar dan pinggul yang montok datang duduk disebelahku . aku hairan . Tiba ii ibuku berkata . Shah perkenalkan Kakak tiri kamu , Ain syahera . Aku mengangguk . ibu menceritakan bahawa Ain adalah anak tunggal kepada arwah bapaku daripada isteri no.2 . Ibunya telah meninggal 2minggu yang lepas . Aku mengucapkan takziah kepadanya . Ibu berkata mulai harini Ain akan tinggal bersama kita . kiranya dibwah tanggungan ibuku . Aku ada dua adik beradik sahaja . Kakakku telah berkahwin dan menetap diluar negara . Jadi aku selalu tinggal berseorangan time cuti .
Ibuku selalu sibuk bekerja kadang ii pulang lewat malam . Ain lah yang teman aku sehari suntuk . Kadang ii zakar aku mengeras jugak tengok body dia yang montok tu . Ain tua setahun daripada aku . dia belajar di satu institusi di Kuala lumpur . sebab cuti dia balik kesini . Cuti yang panjang selama 4 minggu membuatkan aku happy sebab ada Ain . yelaa dulu balik cuti je sunyi rumah . sekarang ada Ain boleh jugak teman .
Keesokan hari , ibu menelefon kepadaku dan berkata " Shah tinggal dengan Ain tau ibu terpaksa keluar ke luar negeri atas urusan kerja . Aku menjawab "HMMMMM yela ibuu . balik cepat tau " . Tup tup telefon aku terpadam . lahhhh lupa nak charge . Ain yang melihat gelagat aku tertawa manja . Aku duduk diruang tamu dengan Ain sambil menghirup tea o yang dibuatnya , Sambil berintro dengannya . Yelaa last jumpa time budak ii .. Habis saling mengenal aku masuk kedalam bilik . Niat nak rehat letakkan badan je . Tengok ii tertidur . Aku bangun tengok jam dah lewat hampir pukul 12 malam , Tekak ku kering dan aku terus pergi ke dapur . lepas ambil air aku lalu depan bilik Ain dan terdengar ...
YOU ARE READING
KAKAK TIRI BERNAFSU KUDA
Non-FictionMenceritakan tentang kakak tiri yang sering masturbation dan akhir sekali adik tirinya shah terjebak dalam memuaskan nafsunya