Ain Part 3

4.8K 42 2
                                    

Selepas itu, aku pun bertukar skills . Aku try skill 69 memang nikmat terasa zakarku yang mengeras dibasahi kuluman padu sehingga memancur ii air mazi ku . bukan air mani lagi yaa . Barang kuda ni boss ! Aku meneruskan menjilat buritnya yang basah melencun bagaikan aiskrim vanilla yang mengalir cair 💦 . Selepas lama ber - foreplay . Zakarku kembali mengeras dan aku kembali beraksi dengan memasukkan zakar ke dalam lubang juburnya yang ketat itu . Terasa ah mantap sekali everybody . Aku mendayun dan laungannya yang makin kuat " ah ah ah ah ah ... bayangkan ketika itu aku makin mengeras dengan suara rengekan ingin aku menyumbat lagi . Aku tukar posisi untuk berdoggy style kerana terasa letih sekali .

Aku kembali santai dengan skill doggystyle sambil memegang rambutnya yang diikat seksi . aku teruskan dengan makin laju dan matanya terbeliak ke atas terasa nikmat mungkin dengan zakarku yang mengeras dan besar . Selepas itu . Aku pun memasukkkan ² jari ku di biji kelentitnya dan laju ii menghayun . jeritan batinnya jelas kedengaran nikmat sampai dia kata stop stop .... ah ah ah . Air terpancur dari buritnya yang tembam ahhhhhhh . nikmat terasa . aku teruskan lagi dan lagi sehingga mata dia terbeliak hilang biji mata hitam . Aku menjilat dengan rakusnyaaa terasa seperti aiskrim vanilla cair .

Selepas melihat Ain seperti cacing kepanasan , aku buat keputusan untuk melakukan dayungan lajuu terakhir . 100km per sejam dayungan padu yang membuatkan suaranya berbunyi a a a a a a . makin laju lagi bertambah h . ah ah ah ah ah ah . aku pun buat keputusan untuk pancut diluar tetapi dilarang oleh Ain . Dia kata teruskan di dalam . Aku pun sikit lagi nak pancut dan Ahhhhhhhhhhhh terpancut
didalam buritnya yang lembut kehangatan . I cum inside u kata ku . Aku pun menyambung menjilat buritnyaaa dan dia kata stop sudah aku dah kram . tau pun kram hahahaha . Selepas itu aku baring disebelahnya , maka berbuallah kami berdua . Ain berkata kau lelaki paling aku sayang dan first time puas nafsu aku . Dengan Suara manjanya . nanti nak repeat lagi boleh ! Aku angguk dan kami berciuman manja sambil tangan ku dimasukkan ke dalam buritnya .

Dia pun kembali ke dalam biliknya sambil bergelak tawa seksi dan pandangan manja ....

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 09, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

KAKAK TIRI BERNAFSU KUDAWhere stories live. Discover now