Γειά σας αγαπημένες και αγαπημένοι!
Τι κάνετε; Ελπίζω να είστε όλοι καλά !
Αυτή είναι η πρώτη μου απόπειρα να πάρω μια συνέντευξη οπότε θέλω να δείξετε λίγο κατανόηση . Σας το υπόσχομαι με τον καιρό θα γίνω καλύτερη!
Ας αρχίσουμε λοιπόν!
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Από αυτό το βιβλίο δεν θα μπορούσε να λείψει μια αγαπημένη σε όλους μας συγγραφέας, που εκτός από τα φανταστικά βιβλία της , έχει και έναν υπέροχο χαρακτήρα. Νομίζω ότι την προδίδει ήδη ο τίτλος του κεφαλαίου οπότε μην χρονοτριβω άλλο.
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
●● Αυτο το κεφάλαιο ειναι αφιερωμένο στην μια και μοναδική stacyy__
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _• Πως σε λένε ;
° Ονομάζομαι Αναστασία- Ειρήνη αλλά με φωνάζουν μόνο με το πρώτο όνομα.
• Πόσο χρονών είσαι ;
° Είμαι και επισήμως 17.
• Τέλεια :-). Πώς εμπνευστηκες το όνομα σου στο wattpad ;
° Οι φίλες μου το εμπνεύστηκαν αυτό το όνομα επειδή όταν δίναμε για πτυχίο στα αγγλικά αρχίσαμε να φωνάζουμε η μία την άλλη στα αγγλικά για πλάκα και μου έμεινε :))
Το ονόματα μας εννοώ στα αγγλικά.• Αχααμ. Τι θα ήθελες να σπουδάσεις ;
° Ήμουν της θεωριτικής αλλά τελευταία στιγμή με κέρδισε η βιολογία και συγκεκριμένα η Ιατρική.
• Δεν μπορώ να πω το ίδιο,γιατί εγώ είμαι από μικρή παιδί της θεωρητικής. Λοιπόν, πόσο καιρό είσαι στην κοινότητα του wattpad ;
° Σε ένα μήνα κλείνω έναν χρόνο.
• Πολύς καιρός . Και πώς ανακάλυψες την εφαρμογή αυτή ;
° Κλασσικά ήθελα να διαβάσω το After και κατέληξα σε αυτή την μεγάλη παρέα :)
• Αααα τελικά δεν ήμουν μόνο εγώ που ανακάλυψα αυτή την παρέα επειδή ήθελα να διαβάσω το After.
Ποιες είναι οι ιστορίες σου ; Μπορείς να μας πεις λίγα λόγια για αυτές ;° Το καθένα ξεχωριστά αντιπροσωπεύει κάτι από την ζωή μου, είτε όμορφο είτε άσχημο.Με λίγη φαντασία μετά φτιάχνω το τελικό αποτέλεσμα.
YOU ARE READING
●● 𝙸𝙽𝚃𝙴𝚁𝚅𝙸𝙴𝚆𝚂 𝚆/𝙹𝙷𝙾 ●●
RandomΚαι ποιος δεν θα ηθελε να διαβασει τι εχουν να μας πουν οι αγαπημενοι μας συγγραφεις; Για αυτο, λοιπον, ειμαι εγω εδω. Καλως ηρθατε σε ενα βιβλιο συνεντευξεων, στο οποιο θα βρειτε συνεντευξεις απο διαφορους, λατρεμενους, Ελληνες συγγραφεις του 𝘸𝘢�...