Capitolul 15-.....

64 3 4
                                    

A doua zi,ma trezesc,imi fac rutina mea de dimineata si pornesc catre scoala.Pe drum ma tot gandeam la ce imi va spune Jas si daca ea a aflat ceva....in legatura cu semnul nostru de la picior...

*La scoala*

Ajung la scoala,unde Jas ma astepta,ca niciodata,in banca.Ma ajez pe scaunul meu,apropindu-ma de ea.

J-Buna,Andra.....ce faci?

E-Bine,dar de ce m-ai sunat aseara???

J-Stii,eu am vorbit cu mama si mi-a spus că atunci cand cealalta fetita a ei era micuta,a ramas din nou insarcinata cu mine...dar s-a despartit de sotul ei pentru ca a crezut ca sunt copilul amantului mamei!!!!!!Tie ce ti-a spus tatal tau?

Eu eram socata putin pentru ca aprope aceleasi lucruri le-am auzit si eu de la tata......

EU-Tata mi-a zis ca....atunci cand eram mica mama a ramas din nou insarcitata,dar s-au despartit din acelasi motiv pe care ti l-a spus mama ta.........Deci asta inseamna ca.....?

J-Adica noi doua suntem......?

EU:Cred ca...da!!!!

Si a inceput ora..de biologie

*Dupa ore*

La finalul orelor Jas s-a gandit ca poate ar fi bine sa mergem la ea acasa,pentru ca...poate aflam ceva de la mama ei.

J-Auzi,Andra,daca noi banuim ca suntem surori,zic sa mergem la mine acasa,poate te recunoaste mama..ce zici?

EU-Sa stii ca nu e o idee rea...

Odata ajunse in fata casei lui Jas...care este foarte mare si spatioasa,mama ei ne pofteste in casa,uitandu-se mai cidat catre mine.Mama lui Jas(poate si a mea)este o femeie blonda,inalta,putin plinuta si foarte eleganta,pe nume Beatrice.

B-Doresti ceva,Andra?

J-Mama,dar de unde stii cum o cheama,eu nu ti-am prezentat-o inca!

B-Jas,defapt stiu cum o cheama pentru ca.....este mai mult decat o colega pentru tine...

EU-Adica....eu cu Jas chiar suntem ....ce cred eu ca suntem...

B-...........

Surori in razbunareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum