-1-

13 4 1
                                    

iyi okumalarr💕

Karşısındaki adamın ona seslenmesiyle daldığı boşluktan çıktı genç kadın. Murat ATAHAN. Babasının iş ortağının yılışık oğlu. Yıllardır Su ATEŞHAN 'a aşıktı genç adam. Su onu hatırlamadığı kez reddetmişti ama genç adam vazgeçmiyordu. Su ise sırf babasının ortaklığı için bu çocuğa katlanıyordu. Ha birde Murat ATAHAN 'ın abisi Barış ATAHAN diye düşündü genç kadın.Barış Su'yun ilk aşkı değildi belki de ama kadın onu çok seviyordu . Her şeyden çok. Aklına Barış'ın güzel yüzü gelince bir iç çekti Su.Keşke karşımda Barış olsaydı şuan diye düşündü Su.Ama bu imkansızdı.Barış Atahan yıllardır Fransa da yaşıyordu.Su ise sık sık gezme bahanesiyle soluğu Fransa da alıyor.Sevdiği adamı uzaktan uzağa görüyordu.Bu bile yetiyordu ona...

"Sen ne düşünüyorsun bu konuda Su"dedi Murat."Ihm bilemiyorum ki Murat.Neyse kalkalım mı?Sıkıldım da ben."Tabi ki de murat Atahan Su'nun sözünü ikiletmeyip bir baş hareketiyle hesabı istedi.Oturdukları lüks restorantdan çıkınca soluğu sahilde aldılar.Su ise bu durumdan hiç de memnun olmadığını belli edercesine yüzünü buruşturmuştu.Su böyle ortamları sevmezdi."Lüks yerlerde takılmak yerine neden şu tuzlu su parçasını izleyeceğiz ki "diye düşünüyordu.Onun aksine Murat Atahan sevdiği kadın ile sessiz,sakin ve huzurlu bir ortamda oturmaktan zevk alıyor.Sevdiği kadının bu güzel tapılası yüzünü izliyordu.

Birkaç gün sonra;

İstanbul'un güzel manzarasını sanki ilk defa görüyormuş gibi izliyordu Murat Atahan .Elinde renk renk boyalara bulanmış paleti,karşısında saatlerdir uğraştığı sevdiği kadının portresi.Yaptığı resmi her ayrıntısını zihnine kazırcasına bir göz attı.Neden Su onun sevgisine karşılık vermiyordu ki?Ne eksiği vardı?Yaptığı her şeyi Su'yun gözüne girmek için yapıyordu.Kapı zilinin çalmasıyla düşüncelerinden ayrıldı ve kapıya doğru yöneldi.Kapıyı açmasıyla karşısında abisini buldu."Abi burada ne arıyorsun?""İnsan bir hoş geldin der lan,böyle mi öğrettiler sana?"diyip sırıttı Barış."Bir an çok şaşırdım. Hoşgeldin geç buyur."

Elindeki kahve kupalarını masaya bıraktı Murat.Abisinin karşısına geçti."Evet sebebi ziyaretinizin sebebini öğrenebilir miyim Barış Bey?"dedi."Seni çok özledim yavrum ondan geldim" diyip öpücük attı Barış .Murat inanmadığını belli edercesine bir bakış attı abisine.Barış uzunca bir of çektikten sonra "Uzun hikaye kardeşim ,zamanı gelince anlatıcam . " dedi.Murat tamam diyip misafir odasını hazırlamaya gitti.Döndüğünde abisini Su için çizdiği tuvalin önünde buldu."Hayırdır ne iş ?"diyip Murat'ı sinirlendirecek derecede sırıtıp göz kırptı Barış."Anlatmıştım ya işte abi " diyip etrafa bakındı Murat."Ha şu kız,babamın ortağının kızı" dedi Murat'ın onaylamasını bekleyerek.Murat hafifçe başını olumlu anlamda salladı."Güzel kızmış ama itici bir tipi de var" dedi Barış kardeşine dönerek."Hadi yatma saati ağabeycim" diyip konuşmayı bitirmeyi amaçladı Murat.Bunu anlayan Barış sırıtarak Murat'ın gösterdiği odaya geçti...     

oy vermeyi unutmayınn💕

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 08, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

bir damla su||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin