kageyama arıyor...cevapla / reddet
"kageyama?"
"bu gece seni arayabilir miyim?
kararımı vermeye çalışıyorum
nasıl hissettiğimle ilgili.
bana neyin gerçek olduğunu söyler misin?
telefonda sesini duyuyorum
ve artık yalnız değilim
böyle hissediyorum işte.
bana artık neyin gerçek olduğunu söyler misin?
çünkü bilemem.
gitme, bu kadar kolay gitme
gitme, gidip beni bırakma."(şarkıdan sözler)
"anlamışsın."
"doğum günümde hediye ettiğin kasedi dinlerken buldum. en başından beri tek bir cümleyle bunları anlatmak istedin değil mi?"
"...
kageyama, madem en başından beri doğru olmadığını biliyordun o halde, neden?"
"çünkü olayın aslını biliyordum. o dedikodunun nereden çıktığını da biliyordum. hinata benden hoşlandığını herkes biliyor. yanlış anlama eşcinsel olduğun için kaçmadım senden ya da senin bir hatan yüzünden. kendimden kaçtım hinata. daha çok hislerimden. bunca yıldır arkadaş adını verdiğim şeyin altında başka şeylerin yattığını anladığımda korktum. ne zamandır senin hakkında farklı düşünüyorum bilmiyorum. ancak dedikodular senin cinsel yöneliminden farklı yerlere gitmeye başladığında daha da sinirlendim ve sen hiçbir şey yapmadın. "
"...söylemiştim kageyama. sen yanımda olmadan güçlü olamıyorum. hem senin bana inanmadığını düşününce diğerlerinin inanması neye yarardı ki? "
"hinata, çok aptalsın."
"öyleyim."
"seni özledim."
"ben de öyle."
"sana sarılmak istiyorum."
"ben de..."
"ve seni öpmek istiyorum."
"*hıck*"
"hinata? ağlama. "
"bırak da gözyaşlarım mutluluktan, senin için dökülsünler."
"kapının önündeyim. kalbini kırdığım için bir özür borçluyum."
.
.
.bitti
dinlediğim müziklerden kurgu çıkarmayı acilen bırkmam gerekiyor.. bu da böyle boş bir hikayeydi. geri taslaklara alacağım büyük ihtimalle ama şimdilik dursun