1. bölüm : Tanışma

217 24 70
                                    



Selam nasılsınız yeni bir kitaba başladım uzaymadan okuyun umarım beğenirsiniz iyi okumalar :) 


Evet bugün tatile gidiyorduk. İlk defa yüzmeyi deneyecektim. Aslında çoğu kez tatile gitmiştik fakat ben nedensiz bir şekilde denize girmekten korkardım. Neden bilmiyorum ama deniz bana hep ürkütücü gelmiştir. Tuzlu suyu , insanı sürükleyen dalgaları , ve ürkütücü derinliğinden hep korkmuşumdur. Ama bu sefer denemek istiyorum. Artık korkusuzca dalgalanmak , yüzmek istiyorum. Boğulmaktan korkuyorumdur belki sonuçta boyum kısa falan ama denemekten zarar gelmez öyle değilmi ?

" Rana , kızım hadi herkes seni bekliyor. "

Annemin aşağıdan seslenmesiyle bavulumu kapatıp koşarak aşağı inmeye başladım. Yanlarına gittiğimde abimin ters bakışlarına mağruz kaldım. Ardından ;

" Rana, ağabeycim bu ne hiç bişey giymeseydin daha iyiydi . "

Evet klasik abi cümlelerinden biri . Ahh şu ağabeyler yokmu ! Kardeşlerini kısıtladıklarını fark etseler keşke .

" Abi saçmala kot pantolon mu giymemi bekliyorsun bu sıcakta. "

" Gerekirse evet malmısın kızım şort görünmüyor bir kere ."

" Rana , Burak şu kavganıza bir son verin , kafam şişti . "

İyiki annem araya girmişti yoksa abim her an üzerime kot pantolon geçirebilirdi. Onda o potansiyel var bilmezmiyim ?

3 saat sonra

" Kalkın bakalım geldik ."

Babamın olduğunu düşündüğüm sesle gözlerimi açtım kii açmaz olaydım.

" Bu ne bee . " diye çemkirmem bir oldu.

" Ne çemkiriyorsun kızım , tabiî ki benim ayağım . " dedi aşırı normal olduğunu sanan canım abim .

" Bide normalmiş gibi söylüyor yaa salağa bak . Çeksene şu ayağını."

"Ayrıca sen ayağına zehir bombası falan mı koydun ne bu koku bayılcam şimdi nefes verin nefeeeeeeeeeeeeesssssssssssss . "

" Tamam be çemkirme çektim ."

Mükemmel tartışmamızdan sonra araban çıktık vevalizleri alıp otele geçtik. Burada bir otelde kalacaktık fazla büyük bir oteldeğildi. Orta şartlardaydı sahile biraz uzak olması dışında her şey harikaydı.Zaten biz saate bir hareket eden otelinotobüsüyle gidicektik. Biz gelmeden önce babam her şeyi ayarlamıştı iki odaseçmişti. Bir odada annem ve babam diğer odada ben ve abim kalacaktık. Abim ilekalmak nekadar tatili cehenneme çevirmek olsada kabul etmek zorundaydım. Ayrıcaen fazla ne olabilirki en ufak bir sorunda annemle babama şikayet edersem sorunçözülürdü.


 Herkes odasina yerleşip biraz dinlendikten sonra hazırlanıp sahileinmeye karar verdik. Hazırlanıp üstüme abimin beyaz tişörtlerinden birinigeçirdim. Abim böyle şeylere pek kızmazdı o yüzden rahattım. Şort giydiğim için abim yine ters bakışlarını ihmal etmemişti ama onun konuşmasına fırsat vermeden annemlerin odasına dalmıştım.


 Onlarda hazır olduklarında hepimiz sahile gitmek için otobüse binmiştik. En arka dörtlü koltuğu kapmak için koştuğum sırada benle beraber bir kızın daha koştuğunu gördüm .İkimizde koltuklara geçip oturduğumuzda birbirimize ters bakışlar atmaya başladık. Hint filmlerindeki bakışmaları aratmayacak kadar uzun süre birbirimize kötü bakışlar atmıştık. En sonunda ise ikimizde pes edip oturduğumuz koltuklara sinmiştik. Otobüse göz gezdirdiğimde ise herkesin kendine bir yer bulduğunu görmüştüm anlaşılan aileyi tek düşünen bendim. 

KORKAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin