when i wake up, than she is dead:
"ik word wakker in een legen kalen ruimte, what the hell doe ik hier?, een stem fluistert zachtjes in mijn oor: when you wake up, than she is dead. "huh wie ben je? wie is dood als ik wakker word?" , your wifeeee, fluistert precies de zelfde stem. wacht is even ik herken die stem. maar ik kom zo niet op de naam. ik spits mijn oren en luister: harry? alstjeblieft harry, word wakker ik smeek het je", deze stem herken ik wel, het is louis!."harry, ik kan niet zonder je en de band ook niet. en umm er is iets wat we je moeten vertellen, luister hazz, lindsey ligt op sterven, je moet wakker worden voor het te laat is hazz". ik wil terug praten, en vragen waarom ik hier ben, en al hellemaal wat er met lindsey is. ik moet er alles aan doen, maar ik ben te zwak. ik moet vechten voor lindsey het moet! "
dit boek gaat over het liefdes leven van harry styles, en lindsey. net als ze hun gelukkige leventje weer op gepakt hebben gebeurt er iets onverwachts. net als ze denken op een fijne vakantie gaan gebeurrt er ietd vreselijks. harry en lindsey rijden een bocht om en voor dat ze het weten word alles zwart. lukt het harry om lindsey nog te zien voor het te laat is, is harry sterk genoeg om wakker te w0rden uit zijn coma?.