PYAR_TUNE_KYA_KIA

159 5 2
                                    

#PYAR_TUNE_KYA_KIA.....
.
.

Teaser of the story......
.
.
GIRL: i will kill him...i wont leave himm...i wontttt ....usne mera ishq dekha hai ab meri nafrat jhelega ...
boy: YES NANDINI...HE WILL REPAY EVERYTHING TO U....
####################
BOY: AHHAAAAAAAAA WHYYYY SOHAAAA KYUUU TUNE MUJHE CHOLDA....TUNEEE SAHI NHI KIA...SOHAAA I WILL MAKE UR LIFE HELL....
GIRL: MANIK PLSS CALM DOWN...I KNOW U LOVE HER ....BUT PLSS CALM DOWNNN
MANIK: I WONTT NAVYA ...I WILL RUINS HER LIFE.....
MANIK POV: PYAR TUNE KYA KIA
########################
A girl is crying on her knees....
I m sorry manik but i have to...leave u...i know u love me but i cant....be with u...i m sorry.....plss mujhe maff krdena..plss manik...
she cried loud..
n suddenly a girl came n hugged...her..
girl: soha chup hoja...plss..i know its not easy but u have to be strong na...
soha: mukti mai kya karu..i love him but i cant with him....
MUKTI POV: PYAR TUNE KYA KIA
########################
a boy is drinking like hell......n after that he break that glass....
boy: nanduuu aww meri cute lil sis tune mujhe trust kia maine ...hahaa teri sari life ko palat dia ek sec mai....hahaaa now u will understand me......
suddenly a girl came from behind....n hugged him.....
boy: tum aagyi finally....
girl: aati kese nhi...celebration toh banta hai ...
boy: well yes navya after all tumne meri itni help jo ki...
navya: kya kru cabir after all manik aur nandini ki zindgi ko jo paltna tha...n ab yeah sub sirf humra hoga ...iss din ka besubri se intzar kia hai maine....
cabir: right baby....we wait many years...now see yeah sub humra hai...
navya: right...cheers.....
cabir: cheers.....
navya pov: PYAR TUNE KYA KIA
#######################
nandini: aryaman i will not leave u ...u have to repay..maine tumse pyar kia....an tumne dokha...ab tune mera pyar dekha hai ab tujhe pta chlega nandini mehra kon hai.....
n suddenly a boy came to her....
boy: he will nandu ab use pta chlega...tujhe dokha dena ka natiza.....
nandu: yes abhi..he will....
ABHI POV: PYAR TUNE KYA KIA
###################
a boy standing on cliff....closing his eyes reminds some flasback sences....
n suddenly a boy came...n pushed him towards him....
boy shouts : are u out of ur mind ....aryaman kya kr rha tha....
arya: chold mujhe dhruv...let me die ..plsss...(he was struggling....)
dhruv slaps him hard: pagal hai kyaa aryaman....
arya: haan hun mai ....
(he hugged him tight )
dhruv : i wont leave u nandini....i will ruin ur life ...u will beg me to save ur life....
DHRUV POV: PYAR TUNE KYA KIA
######################
a girl is standing in balcony.....looking at stars....from her eyes tears are not stopping....
girl: kyuu dhruv why u left me....why...janta the na tum mai tumse itna pyar krti thi...fir kyu...mujhe chold dia tumne...
suddenly someone came n put her hand on her shoulder ...girl turns...
girl: nandu why he left me bhen...i toh love him...fir kyu....
nandu: chup hoja aliya ..shhh...
n she hugged her
nandu pov: PYAR TUNE KYA KIA...
#################

WELL NOW WHAT..BHUT SARA QUESTIONS HAI NA....WHY THIS ALL HAPPENING....ALIYA NANDU SIS WHY DHRUV LEFT ALIYA...IF ARYA LOVE NANDU THEN WHY HE LEFT HER N WHY NANDU WANTS TO RUINS HIS LIFE N MANIK HE LOVES SOHA WHAT THE REASON BEHIND SHE LEFT ..IF SHE CANT LIVE WITHOUT HIM...N CAVYA WHY THEY MAKE MANAN LIFE HELL ...AISA KYA MOLD AYA IN SUB KI ZINDGI PALAT GYI..WILL KYA HOGA JAB YEAH LOG EK SATH AAYNGA....LETS...SEE......

PYAR_TUNE_KYA_KIAWhere stories live. Discover now