,,last night i had the strangest dream.."
scroll
,,savage love, did somebody, did somebody, break your heart ?"
scroll
,,i was a girl in a vill-..."
scroll
*Upozornenie : slabá batéria*
Nič záživné tu už nie je, ale spať sa mi ešte nechce.
Čo iné mi zostáva, na Instagrame už nikto nebude...TikTok time agaain.,,sometimes i don't wanna be happy..."
scroll
pov: on your 16th birthday, you get 16 wishes. #fyp #foryou #16wishes
Originálne ako originál...
Aj keď tie povs sú zaujímavejšie než môj život...Batéria je už skoro v riti. Nechce sa mi naťahovať mobil na nabíjačke. Skúsim zavrieť oči.
Deň ako každý iný a taký istý bude zajtrajšok. Nikam nepôjdem zajtra, tieto posledné dni stačili.
Koľko je hodín ? Každý tu doma už spí. Pozriem ešte Instagram akoby ma tam aj malo niečo špeciálne čakať.
Samozrejme nič nové.
Božee, čo to so mnou je ?Nie, nie, kľud.
Myšlienky mám upratané, som šťastný, už na neho nemyslím, nepotrebujem teraz lásku, asi.Mobil sa nabíja, už ho polož.
Dobre.
Zajtra ráno sa zobudím a napíše mi moja spriaznená duša !
Aj tak ti nikto nenapíše.
Ja viem.
Môžem si hovoriť prázdne nádeje sám pre seba.
Pane bože, zase sa rozprávam sám so sebou.Pozriem sa na hodiny naposledy.
*v izbe bola tma, mobil položený na nočnom stolíku, hlava uložená medzi vankúšmi, uz len ja a moje myšlienky*
00:21
*posledná myšlienka predtým, než sa oči pomaly zavrú*
pov: žiješ vo svete, 20 minút po polnoci, kde stačí odložiť mobil, ľahnúť si medzi vankúše, zavrieť oči, zaspať, zobudiť sa, otvoriť oči a zažiť extrémne úžasný deň.