John

170 9 0
                                    

D(Doktor): Je mi to líto. Paní Linhartová. Váš manžel zemřel... upřímnou soustrast.
T: Ne ne ne! Jak se to mohlo stát?!
Vypadal dobře.
D: Minimálně posledních dvacet minut musel mít obrovské bolesti. Je mi to líto. Při operaci se něco muselo pokazit.
J-já o něj přeci nemůžu přijít.
D: Měl nějakou rodinu kromě vás?
T: Jen tátu.
D: Dobře mi mu zavoláme. Dal mi ruku na rameno. Až teď jsem naprosto pochopila že je konec. Je Mrtví. Né ne né. To...😭 šla jsem na chodbu. Byli jsme celou dobu u jeho postele. Strašně jsem brečela.
S: Týnko?! Je to pravda?
Nedokázala jsem mluvit. Jen jsem tak nějak přikívla. Oni začali brečet. Když se aspoň trochu vzpamatovali vyřešili něco s Doktorem a přijel i John. Jankův otec. Taky brečel. Aspoň že přijel. Janek byl docela často v nemocnicy. Miluje....miloval jízdu na kole a adrenalin. Takže si sem tam něco udělal. Poslední rok už John nejezdil do nemocnic. Bylo to docela zbytečné. Neměli sice ten nejpohádkovější vztah ale měli se rádi.
Když mě uviděl běžel mě obejmout. Pak Vildu i Sylvu. Běžel i za doktorem.
Jo: Proč a jak?!??
D: Podle svědectví měl autonehodu když zpěchal do práce. Vozovka byla díky bouři hodně mokrá. Pak taky se asi stala chyba na sále...je nám to líto. Pojišťovna vám to uhradí.
Jo: Doprdele ale nevrátí mi syna!!!!

uvidíme se v příštím životě ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat