- Przeszkadzasz mi - westchnął zirytowany Soobin, gdy poraz kolejny Yeonjun wciął się w kadr zdjęcia.
Nie byli długo w związku, poznali się przez ich przyjaciół.
Soobin był fotografem Jimina i często robił mu zdjęcia jako zwykły przyjaciel, a nie fotograf.
Yeonjun był za to fotografem i przyjacielem Jungkooka, lecz rzadko robił mu zdjęcia, bo ten nie chciał.
Poznali się poprzez grupe, gdzie Jimin i Jungkook ich dodali i szybko sie usuneli. Wtedy zaczeli pisać o fotografi, a potem o prywatniejszych rzeczach, aż po tylu tygodniach zakochali się.
Niestety ich związek jest trudny, bo każdy z nich pracuje dla oddzielnej firmy i tak się złożyło, że ich firmy konkurują ze sobą.
Gdy szef Yeonjuna się o tym dowiedział kazał robić cokolwiek, aby opóźniać sesje, przez to Soobin miał więcej do pracy, a jego szef nic nie podejrzewał i pozwalał, aby jego chłopak przychodził do jego pracy, bo bardzo go polubił.
Ta sesja trwała dobre kilka godzin i każdy był zmęczony, dlatego Yeonjun nie zwracając na nikogo uwagi, zabrał Soobina do auta i razem wrócili do mieszkania.
Młodszy Choi poszedł do kuchni przygotować kolacje dla siebie i swojego chłopaka, a starszy poszedł do sypialni i w końcu mógł się położyć.
Chwile później przyszedł Yeonjun z kolacją, a potem obaj zasneli sobie w ramionach.
Mimo, że są dla siebie konkurencją w pracy to prywatnie są dla siebie najważniejszymi osobiami.
CZYTASZ
Pretty Boy p.jm x j.jk
Fanfiction[Instagram] Jimin wstawia piękne zdjęcia na instagrama razem ze swoimi myślami, a Jungkook po tylu latach w końcu decyduje się na wstawienie swojego pierwszego zdjęcia.