Mafya Jungkook ile hayal et 15

238 16 0
                                    

Hatirlatma:

S:Nerden cikariyon boyle seyleri Allah askina

Hatırlatma bittii!!!!!!!!

A:bilmm kalbine çok dokundu sözleri,o yüzden.

SIyok öyle bir şey.

A:Peki madem öyle olsun.

S:beni yalnız bıraka bilirmisin lütfen?

A:Peki kardeşim dedi ve gitti bende güzel ve derin bi uyku çektim.Sabah kalktım rutin işlerimi halledip,aşağıya indim.Her kes kahvaltı yapıyordu.Tek boş yer vardı,o da Jungkoon bey efendinin yanıydı:( Talihsizlik ne yapıcan ki.Bende mecbur,çaresiz bi şekilde yanına oturdum ve göz-göze geldik.

RM:öhm öhm....................kahvaltıdan sonra toplantı var her kes hazır olsun ona göre.

Herkes:tamam.

Hızlı geçiş:(Toplantı)

silah gelicekmiş onları alkmalıymışız,bunun içinde Suga JK ve ben görevlendirildik.Akşam saat 12 -de hemde neden bu kdr geç ?????

Adamların yanına gitmiştik güzel tiplere benzemiyolardı.Keşke Eun-da gelseydi başımız belaya gir.............

SG:Kızım bi sus ya hiç mi hayırlı söz duyamıycaz ağzından aaa.

ben bilmiyorum demeden ateş açıldı onlar çoktan kaçmışlar.Jk ise sol tarafından vurulmuştu.Ağır yaralıydı.

S:hemen doktora gidelim!!!

SG:delimisin kızım mafyayız anında yakalarlar ömrümüz hapislerde geçer.

S:tamamda napıcaz peki??!!

JK:Chin-Sun k-kalbimden vurul-ldum b-bana sen yarrdım etmelisin.Kalbimin dermanı a-anc-cak sen o-ola b-b-bilirsin

S:Jungkook sus can çekişiyorsun söylediklerine bak .hadi eve gidelim çabukk ne duruyoruz.

Jungkookun durumu çok ağırdı.Ölme tehlikesi bile vardı.Elimden gelen bir şey yoktu.Şaşkınlık içindeydim.SOnradan kendime gelip bi şeyler yapmam gerektiğini anladım ve bi çakmak bide bıçak aldım elime.Bıçağı ısıtıp kurşunu çıkarmaya çalıştım.

JK:AAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaa

S:Nolur sakin ol sen böyle yaptıkca içim acıyor.Lütfen biticek şimdi.

JK:AAĞĞhh

sen ise Jungkook her bağırdıkta daha çok ağlıyordun.Kurşunu çıkardın ama şimdi asıl aşamaya gelmişti sıra.Kanı durdurmak.Hemen dikiş atıp pansuman yaptın.Jungkookuda dikey uzanır vaziyyete getirdin.(bilmiyorum nasıl uzanmalı ama bence böyle bilen varsa söylesin)

1Gün sonra!

Jungkook banyo yapıyordu odalarımızda yan-yanaydı.Odama gidiyordumki kapı açıldı ve........................

pls vote and yorum

Jungkook ile hayalHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin