פרק 1-אנשים חיים-לא להרוג!!וגם מגנס-כרגיל...מת

223 23 35
                                    

נ.מ: מגנס

אני התרגשתי, קצת

אנבת 'בת הדודה שלי הודיעה לי חד משמעית, שהיום היא ושבעת חבריה יגיעו לבוסטון לביקור, ואמרה לי לארגן מקום במלון, אז דיברתי עם הלגי והודינג ומצאנו שני חדרים גדולים וריקים ... אז אולי אתם אומרים היי מגנס אחי, מה אתה מתלהב? אתה קול בדיוק כמוהם, וחוץ מזה, כבר פגשת את פרסי! זה נקודה. כאילו, לפגוש בחורים חיים מוזרים כמוני מתגאים בזה זה מדהים ... וגם, אם כולם מגניבים כמו פרסי ... בכל אופן אני כרגע חיכיתי בביתו של דוד שלי רנדולף ונישנשתי פלאפל בן יומיים מפלאפל פאדלן...ואז- כי אני חכם-עליתי לקומה העליונה כדי לשמור על הארת',בליץ,סאם ואלכס שלא יחריבו לי את הבית..."היי, מגנס" צעקה אלכס. כן, אני היחידי שתמיד ידעתי באיזה מגדר היא עכשיו..."מה?"שאלתי, " תראה...זה כנראה הם, לא?" היא הצביעה על החלון, ואני ראיתי...מה?דרקון ארד, סוס מכונף מעופף,סוס חשמל מעופף , סוס מהיר ברמות על ואיגואנה מתקדמים לבית..."אהה"אמרתי בתחכום, "כנראה...מה זה עוד יכול להיות?"אז, זהו, זה יכול להיות כל דבר...למזלי, זה לא היה איזו מפלצת חדשה, אלא...זיהיתי את אנבת' ופרסי על ה...פגעסוס?השחור המעופף, הם נופפו לי לשלום, החזרתי להם ניפנוף.

לאחר נחיתה קצת מסובכת, שכללה המון"ליאוווווווווו!!!!!!!!!!!!!"  וכזה, לבסוף כולנו ישבנו על הספות בסלון, טוב, לא כולנו...הפגעסוס עף הסוס המהיר רץ סוס החשמל התפוגג הדרקון הפך למזוודה קטנה והונח בקצה החדר, והאיגואנה הפכה לנער גדול-סיני קנדי.מוזר. כמו אלכס.  אוקיי, אני מוכרח לציין שלא חשבתי שזה יהיה ככה. מסיבה כלשהיא אנבת' הייתה היחידה שהבינה את שפת הסימנים של הארת',אלכס נעץ(כן,עכשיו זה נעץ) מבטים מזרי אימה בכל אחד, הארת' נראה כועס על פרסי וילד בלונדיני שרירי, ובליץ שיפשף אגרופים...בעניבה המסוכנת-אופנתית שלו...לקח לי ולאנבת' קצת זמן להרגיע את הרוחות,אבל...לא היה נראה לי שהם יהיו חברים בזמן הקרוב.

מה לעשות, מוכח מדעית שחוויות סף מוות בסגנון חצויים גורמת לחברות יתר...באיזשהו שלב

נ.מ אנבת': זה היה מוזר.

לא חשבתי שתהיה כזאת מתיחות בין כולם,אבל...כן,זה מה שקרה. ילד בלונדיני עם בגדים ירוקים-ורודים נעץ בי מבט ממש מוזר.בחיי-היה אפשר לקרוע את המתח בסכין. בקיצור לאחר החלפת סיפורים ומיתוילוגיות הם סוג של נרגעו. אבל...הייתה לי תחושה רעה.ותחושות בטן של חצויים תמיד נכונות...אז...זה היה נורא.

באיזשהו שלב מגנס הציע שנלך לאכול. לאכול פלאפל.אני ידעתי שאוכל מרגיע את פרסי וג'ייסון, אז הסכמתי...למרות שתמיד היה סיכון שליאו יאכל יותר מידי סוכר ויתחרפן(זה קרה פעם אחת באוהיו, לא לשאול...) אז הלכנו לדוכן פלאפל בשם פלאפל פדלאן, התיישבנו, והמוסלמית-סאמירה-הלכה להזמין לנו אוכל...פרסי כמובן שאל אם יש פלאפל כחול, ומגנס אמר"אחי, כמעט הוצאת לי את התאבון" פרסי חייך. לפחות זה. לפחות ביניהם אין מתיחות.

אז אכלנו, וכשגמרנו(תוך כדי סיפור על מקרה שעיט\יונה\ענק אכל להם את כל המנה)הרגשתי שבאמת המתיחות ירדה קצת."איך אני אומר?"לחש לי מגנס באוזן,בעודנו יוצאים"אוכל תמיד עוזר..."לא יכולתי שלא להסכים איתו.זה באמת מאוד עזר.מגנס הוביל אותנו למלון ולהלה הנודע והוא ומשרת בשם הודינג-שפרסי כמובן צחק"חהחהחה-פודינג!" והשתתק כשמגנס הוציא עוגת פודינג והביא לו, מעשה שגרם לכולנו לפרוץ בצחוק-הובילו אותנו לחדרים שלנו, אחד לג'ייסון פרסי פרנק וליאו ואחד לי, לפייפר,הייזל וקליפסו הנחנו את הדברים שלנו והלכנו לחדר אוכל(כן,לאכול שוב) כשנכנסו לאולם המשתה הויקינגי, הודינג הכריז"חברים!האנשים האלו הם אנשים חיים!!!!!!לא להרוג!! כמה מהויקינגים מלמלו באכזבה. ואני לא לקחתי את זה ברצינות, עד שחרב, שתי חניתות וגרזן נתקעו באנשים לידיי. ואז החלטתי שאני הולכת לישון.

נ.מ:פרסי

אחרי שאנבת' הלכה לישון,החלטנו גם אנחנו לפרוש, בשנייה שקמנו גרזן מעופף נתקע בחזה של מגנס, והוא מלמל"לא יפה, אריק"ומת.

הלכנו לחדרים שלנו, ופגשנו במסדרון את אנבת' "ראיתם את מגנס?"היא שאלה, החלפנו מבטים"אנבת'" אמרתי,"הוא...מת" היא החווירה,"לאנכון!!!" ואז קלטה. "אההה"אמרה והחטיפה לי אגרוף."מוח אצה!,צעקה עליי בחיוך, והלכה בחברת הבנות לחדר שלהם.

בשנייה שנכנסנו לחדר תפסתי את המבט של ג'ייסון"פודינג"אמרתי , ואני,הוא ליאו ופרנק התגלגלנו מצחוק.


במרחק רב משם,מקום לא ידוע.נ.מ:כללי

הקול הראשון היה אפל, הוא לחשש"זזזזזההההוווו זזזזהההה" והשני קול נשי רדום ומעורפל אמר"ססוווףף סוף הםםם בייחחדדד..."וקול שלישי, חלקלק וערמומי אמר"זה הזמן להכין את הצבאות.התוכנית יוצאת לדרך. הגיעה שעעעתתתתתת הנקמההההה" השלוש פרצו בצחוק מרושע. הם היו ישויות עצומות שחש צורך, דחף איום לנקמה...

והלה.נ.מ:הייזל

התעוררתי באחת. הייתה לי הרגשה רעה נאוד. אני זוכרת שהיה לי חלום. חלום מוזר. היו בו שלושה קולות מפחידים שדיברו על נקמה. אני לא זוכרת את הפרטים אבל...אינטואיציה של חצויים אף פעם לא מאכזבת.



טוב זה הפרק מאוד מקווה שנהניתם...יאללה ביי

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 22, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

מגנס צ'ייס ושבעת הגיבוריםWhere stories live. Discover now