Situație : BTS reacționează la oneshot-uri +18 cu ei . (Fmv + moans) .
Kim Namjoon
Acesta avea căștile în urechi , citea fara nicio problema până când au început "sunetele" .
Joon a roșit și a oprit clipul imediat .
" Doamne ce neveste nebune am "Kim Seokjin
Jin stătea atent , cum fmv-ul era în engleză se chinuia să traducă fiecare cuvânt "murdar" , iar când pe ecran ia aparul " ALERT !! USE HEADPHONES" s-a speriat la culme atunci când a auzit gemetele și a oprit clipul .
"Dumnezeule mare , eu știu că nu am făcut filme porno ce naiba ?"
Min Yoongi
Acesta citea , nu avea nici macar o extensie pe față , însă totul s-a schimbat atunci când acesta începuse să audă gemetele acelui cuplu .
" Bă, știam că ARMYs sunt perverse , dar chiar așa ? Adică uitați-vă cat de inocent sunt "
*Gummy smile*Jung Hoseok
Hobi era efectiv traumatizat de ceea ce citea , iar gemetele i au pus capac .
Acesta începuse să roșească abundent și să transpire .
" ARMY s ....... Wow......"Park Jimin
Micuțul ChimChim apăsase pe clip și începuse să citească fara sa bage de seamă traducerea .
" And he insert three fingers in my wet pussy, STAI CE ?"Kim Taehyung
Tae stătea cu Tan în brațe și citea .
Citea el ce citea până au început gemetele .
Tan începuse să latre , câinele vecinului din blocul alăturat la fel , iar Tae nu știa cum să închidă mai repede clipul .
"Doamne ferește , îmi traumatizează copilul "Jeon Jungkook
Gguk era liniștit , poate prea liniștit. Când te-ai uitat mai atent la el l-ai văzut cu obrăjorii roșii (,) și muscandu și buza de jos încontinuu
" Babygirl , vin " zice și după face o față provocatoare .Heyyyy , am decis sa postez , după acel non-capitol .
Sper sa va placa .
Am incercat sa fie cat mai original .
Voi reveni cu capitole noi , și sper din suflet sa va placa .
Și nu uitați , daca va place conținutul meu , apăsați pe steluță pentru că asta mă motivează să continui .
PS: scuzați eventualele greșeli gramaticale 🙏 .
💜 Purple You ARMY 💜
CITEȘTI
BTS REACTIONEAZA
FanfictionBTS reacționează la .. Prima carte pe care am publicat-o și de care sunt extrem de mândră.. Sper sa vă placă, iar dacă aveți idei, comentariile sunt la dispozitia voastră. Citiți și veți afla, tot ce se v a întâmpla în continuarea acestei cărți. Pu...