Uvod

249 13 6
                                    

Antonia Davis poznata kao An u svojoj bandi i na ulicama Bradforda.Kako ste saznali ima bandu pod nazivom Just Friends naziv je sam po sebi cudan jer je kompliciran za jednu "malu" bandu. Banda je dobila naziv Just Friends jer su svi clanovi bande bili barem sa jednim clanom u vezi a poslje veze ostali prijatelji.Ta banda je njena jedina obitelj koju ima nako grozne proslosti.An se ne voli prisjecati proslosti jer se onda prisjeca i dana kada je imala osjecaje, a ne samo grumen leda u prsima.U njezinoj proslosti su se dogadale tuzne i bolne stvari.Cim se rodila majka ju je ostavila njenom ocu s kojim je odrasla.Taj dogadaj ju nije sprijecio da krene dalje i zivi normalan zivot.Do svoje 10. godine je bila bezbrizna djevojcica kojoj je najveca briga bila kojom ce se lutkom danas igrati,no na njen 11. rodjendan se dogodila tragedija koja ju je slomila na komadice koji ni dan danas nisu sastavljeni.I zbog toga dogadaja sada zivi samo za OSVETU.

Zayn Malik, samo jedan od protivnika bande Just friends, za njega se kaze da je strah i trepet Londonskih ulica i okolice Londona.On takoder ima svoju bandu koja se sastoji od pet clanova, a naziva se One Direction.Sa Zaynom u bandi su Liam,Niall,Harry i Louis. Njih petorica braca su po proslost i sadasnjosti. A ime bandi su dali po jednosatavnom dogovoru svi smo krenili jednim smijerom,smijerom osvete.Zayn se ne osvecuje za sebe vec za svoje prijatelje tj. bracu za Liama i Harrya (koji su uistinu prava braca *u prici*) ustvari oni zajedno osvecuju njihovog oca koji je ubijen,na dan kada se dogodila i najveca tragedija u Antoniinom zivotu.Njihovo srce,srce njegove bande kuca za OSVETOM.

XOXOXOXOXOXOXOXOXOX

To je to! Uvod postavljen!!

Znam da je uvod dostaaaa kratak ali pisem na mobu i nadam se da nema puno gresaka, takoder pisem u 3ujutro :O

Nadam se da vam se svidjeo prvi dio tj. uvod,ostavite vote i kom..

nastavak sutra ja se nadam ipak je sutra docek nove godina pa nadam se da ce te mi oprostiti ako ga ne stavim sutra

SRETNA NOVA GODINA UNAPRIJED!!

OsvetaWhere stories live. Discover now