2.Nezeljeni gost

132 5 0
                                    

An P.O.V

Budi me skakanje po mom krevetu tj.po meni."Budi se!!An,hajde Luke ima vazne vijesti!!"Gemma govori i dalje skacuci po mom krevetu."Dobro je Gemms,dolazim za 15minuta dolje"pospano govorim,dok Gemma izlazi iz sobe.Ustajem i gledam na sat tek je 9:05 ujutro,a sinoc sam kasno legla bila sam na ulicnim trkama i naravno pobijedila.Jadnici nisu bili ni svjesni sa kim se trkaju.Otusirala sam se,nasminkala te krenila na dorucak i cuti tu vaznu vijest koju nam je Luke treba reci."Jutroo"vicem glasno dok svi pospano sjede za stolom,zaboravila sam napomenuti da nas petero tj. moja banda svi zivimo zajedno u jednoj vili u Bradfordu.A u mojoj bandi su Gemma S., Luke H.,Bradly S., Perrie E. i ja.(svi njeni najbolji prijatelji sa rodjendana ako se sjecate,osim Zayna naravno)"jutro An"kao roboti odgovaraju"I Luke koja je to tako vazna vijest koju nam moras reci?"upitam Luka,on podigne sneni pogled sa stola i odgovori "uskoro nam u grad dolazi nezeljeni gost" svi se trgnu znajuci na koga misli, za njegov dolazak znam vec od pocetka mjeseca ali nisam bandi nista spominjala."tako znaci,Malik dolazi na nas teritori" sve su oci uprte u mene i oprezno ocekuju sto cu sljedece rijeci"tocno i znam kada ce doci"Gemma poskoci sa stolice i ode u kuhinju,ipak je za nju ovo osjetljiva teme.Inace prije negoli je Zayn otisao,njih dvoje su bili zajedno.No to je bili prije tocno 9godina, a ona ga jos nije prebolila.Ona je pokusavala doci do njega nekako,prije nego sam ja osnovala svoju,a on svoju bandu ali nije uspjela.Kada je usla u bandu i jedno se sukobila protiv njegove shvatila je kakva je on muska kurva.Jedan od mojih najboljih prijetelja,moj brat je postao najveci zenskaros Londona.Iako ja njega mrzim iz dna duse,zao mi je Gemms i sama sam patila kada je otisao i vise nikada pitao za mene,a kamoli da me je dosao potraziti.Nakon par minuta sutnje dozivam Gemmu nazad jer cu ovaj dorucak pretvotiti nazalost u sastanak"Znaci Malik dolazi ovdje danas za tocno.."pogledam na sat iz sebe i odgovorim"2sata,u 11h ce autom proci ispred znaka 'Dobrodosli u Bradford'"svi zacudeno gledaju u mene i podlo se smiju"kako si to saznala" upita Brad kojem je ovo prva slozenija recenica jutros"sami znate da poznajem neke ljude"kratko odgovorim." sjecate li se sto sam rekla zadnji put kada je dosao u Bradford?"oni zbunjeno govore,ne"pa ako se ne sjecate,sada cu vas prisjetiti 'sutra ce Malik saznati tko je voda bande Just friends"oni raskolacenih ociju gledaju u mene,a Luke pljesce vicuci"Napokon ces se otkrit Maliku,ima da padne na guzicu kada vidi tko to zadnje 3godine unistava svaki nkegov pokusaj trgovanja u Bradfordu."ja se ponosno nasmjesim i kazem"sastanak je sluzbeno gotov"dizem se sa stolice te napustim prostoriju,zamnom se dizu ostali i svatko ide na svoju stranu,sa ulaznih vrata vicem" u 20:00 budite spremini ispred kuce,pokupit cu vas pa idemo u klub rijesiti papirologiju za ovaj mjesec" da zaboravila sam napomenuti da mi vodimo najpoznatiji klub u Bradfordu koji se zove 'Past'.Sjedam u svoj RR i vozim se pravo u svoju staru kucu..Dok sjedim u autu ispred kuce stavljam crnu periku i izlazim iz auta,zakljucam ga te nastavim put prema ulaznim vratima.Znam tocno zasto Zayn bas danas dolazi,danas je 9.godisnjica smrti mojega oca.Ulazim u kucu,sjecanja se vracaju,ali osjecaji su ipak duboko potisnuti u meni.Odlazim u vrt iza kuci i stajem tocno na ono mjesto gdje se moja druzina igrala za moj 11.rodjendan,zatim odlazim do mjesta na kojem smo se ja i tada moj 'brat' morali sakriti,zadnje mjesto na kojem stojim je mjesto gdje je moj otac ispustio svoj zadnji izdah,gdje je mozda rekao svoje rijeci ali ja sam prekasno dosla do njega,nisam ga uspjela spasiti.Gledam oko sebe,sve je isto samo je trava zarasla.Sjedam na to mjesto,tiho prosapcem u vjetar "Tata,volim te"

XOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOX

I NAPOKON 3.nastavak je tu...

pomislila sam da ga necu uspjeti napisati dns jer sam sva deprimirana bila sam na posljednjem ispracaju sedmogodisnjeg djecaka,pa sam cijeli dan mislila o tome,ali uspjela sam.

citajte i ostavite vote i kom.

LY ♥

ovaj nastavak moram posvetiti mojoj Barbie (nadam se da se prepoznajes) :* ♥♥

*i da,ja sve nastavke pisem na mobu tako da se ne iznenadite na punoo gesaka i kako su nastavci kratki*

OsvetaWhere stories live. Discover now