part(10)

4.1K 397 16
                                    

"ဒါဆို Yiboေက်ာက္ရုပ္ဘဝက လြတ္ေျမာက္ရတာက ဟို…"

Xiao Zhanဆက္ မ ေျပာပဲေန ေတာ့Yiboက

"ကိုယ့္အသည္းႏွလံုးကိုလႈပ္ခတ္ေအာင္ လုပ္ႏိုင္တဲ႕သူရဲ႕အနမ္းကိုရမွ ကိုယ္က ေက်ာက္ရုပ္ဘဝကလြတါေျမာက္ခဲ႔တာေလ အဲ႔ေန႔ကမင္းကိုယ့္ကိုနမ္းလိုက္တယ္ေလ"

Yiboစကားေႀကာင့္Xiao Zhanမ်က္ႏွာမွာရဲတက္သြားသည္ Yubinက

"ဒါဆိုရင္ Yiboကိုလြတ္ေျမာက္ေအာင္လုပ္ခဲ႔တာXiao Zhanေပါ့ Xiao Zhanမနမ္းမခ်င္းYiboအဲ႔လိုေက်ာက္ရုပ္အျဖစ္အျမဲေနသြားရ မွာေပါ့ ေနာ္"

"အင္း"

"wow ထူးဆန္းလိုက္တာလက္စသတ္ေတာ့Yiboရဲ႕က်ိန္စာကိုေပ်ာက္ျပက္ေစတဲ႕သူကငါ့သူငယ္ခ်င္းXiao Zhanျဖစ္ေနတာကိုး"

Yubinစကားေႀကာင့္Yiboျပံဳးလိုက္သည္ထို႕ေနာက္Xiao Zhanမ်က္ႏွာကိုႀကည့္ကာ

"ဒီစကားကို ေျပာခ်င္ေနတာ ႀကာပါျပီ ကိုယ့္ရင္ထဲက အမွန္တရားကို မင္းသိေအာင္ ေျပာျပခိင္ေနတာ ဒီေန႕ျဖစ္လာမယ္မထင္ဘူး"

"ဗ်ာ"

Xiao Zhanမ်က္လံုးအဝိုင္းသားေလးနဲ႕Yiboေျပာမည့္စကားကိုနားစြင့္ေနမိသည္

"ကိုယ္မင္းကိုခ်စ္တယ္Xiao Zhan ကို႕ဘဝမွာ အထီးက်န္မႈေတြနဲ႕ျဖတ္သန္းခဲ႔ရတယ္ မယ္ေတာ္နဲ႕ညီေတာ္ကိုဆံုးရံႈးခဲ႔ရတယ္ ေလးစားရတဲ႕ေနာင္ေတာင္ႏွစ္ပါးကို ကိုယ္ဥေပကၡာထားျပီး သတ္ခဲ႔တယ္ အဲ႔ခ်ိန္ကစျပီးကိုယ့္ဘဝမွာ ေပ်ာ္စရာဆိုတာမရွိခဲ႔ဘူး ဟန္ရင္းလီကို ကိုယ္တိုင္းျပည္ေရးအရလက္ဆက္ခဲ႔တယ္ ဒါမဲ႕ကိုယ္သူ႕ကိုမခ်စ္ဘူး အခ်စ္ကိုလဲ စိတ္မဝင္စားခဲ႔ဘူး ဒါေႀကာင့္ဟန္ရင္းလီကႏွလံုးသားမရွိတဲ႕ ေကောက္စိုင္ေက်ာက္ခဲလိုလူအျဖစ္နဲ႕ သတ္မွတ္ျပီး ကိုယ့္ကိုေက်ာက္ရုပ္အျဖစ္က်ိန္စာတိုက္ခဲ႔တာ သူေျပာသြားတယ္ ကိုယ္ခ်စ္လာေအာင္လုပ္ႏိုင္တဲ႕သူအနမ္းကိုရမွဆိုတဲ႕စကားေႀကာင့္ ဒီတသက္ေတာ့ ကိုယ္လူသားအျဖစ္ျပန္ေနခြင့္ရ ေတာ့မယ္မထင္ခဲ႕ဘူး ဒါမဲ႔ႏွစ္သံုးရာအႀကာမွာ မငိးေႀကာင့္ ကိုယ္လြတ္ေျမွာက္ခြင့္ရခဲ႔တယ္ မင္းကိုစ ေတြ႕ထဲက ဒါငါခ်စ္လာမယ့္သူပါလားလို႕ျမင္ခဲ႔တယ္ တဆက္ထဲငါခ်စ္လာရမယ့္သူက မင္းျဖစ္ေနလို႕ေပ်ာ္မိတယ္ မင္းေႀကာင့္ကိုယ္ရင္ခုန္တတ္ေနျပီ ကိုယ္ေပ်ာ္ရႊင္တတ္ေနျပီ ဘဝမွာ ေက်ာက္ရုပ္အျဖစ္က်ိန္စာအတိုက္ခံရျပီး ကိုယ့္ရဲ႕ပိုင္ဆိုင္သမွ် ပ်က္စီးဆံုးရံႈးခဲ႔ရရင္ေတာင္ မင္းနဲ႕ေတြ႕ဆံုခြင့္ရခဲ႕လို႔ ကိုယ္ေပ်ာ္တယ္ ေက်နပ္တယ္ မင္းနဲ႕ေတြ႕ခြင္ေပးတဲ႔ကံႀကမၼာကိုလည္း အရမ္းေက်းဇူးတင္ပါတယ္ ကိုယ့္မိဘကလြဲရင္ ဒီစကားကိုဘသူ႕ကိုမွမ ေျပာဖူးပါဘူး ကိုယ္ေလ မင္းကိုအရမ္းခ်စ္တာပဲ"

ေခတ္ေဟာင္းဘုရင္ ရဲ႕ ေခတ္သစ္ႀကင္ယာေတာ္Where stories live. Discover now