•THE PLAYLİST•
I. влюбился в неё by onlife & deesmi.
II. training wheels by melanie martinez.
III. the walls by chase atlantic.
IV. california by lana del rey.
V. diet mountain dew by lana del rey.Relinanın kendisi hakkında emin olduğu şeylerden biri de seksi elbiseleri sevdiği gerçeğiydi. Dar olanları, dekolteli olanları, kısa olanları...hepsini seviyordu. Bunlardan birini kendisi giydiğinde tanrı gibi hissediyordu ve bu hoşuna gidiyordu. Ama bunlardan birini james giydiğinde, relina ağlamak istiyordu. Ve soyunmak. Ve tüm gece boyunca onunla olmak.
Bu his bir anda oluşmamıştı. Yani durup dururken "hey, james seksi bir elbise giyseydi ne olurdu" diye düşünüp ıslandığını farketmemişti. Aslında her şey daha trajikomik ve belkide klişe bir biçimde yaşanmıştı. Bir kulüp oyunuyla. Şu herkesin birbirinin kıyafetlerini giyip komik pozlar verdiği, ardından pizza yenilip film izlenildiği oyunlardan.
Bu oyunu daha önce yüzlerce kez oynamış olsalar bile o gece farklıydı.Allen, lenanın büstiyerine sığmayı başaramayıp yırtınca ; jamesin relinanın elbiselerinden birini denemesine karar verilmişti. Hepsi biraz sarhoştu ama belli ki relina 'biraz'dan daha sarhoştu. Nedense seksi bir elbise seçmenin iyi bir fikir olacağını düşünmüştü. Kırmızı, kısa, dar bir elbise. Açıkçası bu elbiseyi nereden ya da ne zaman aldığını hatırlamıyordu. Belki de bu elbise üzerindeyken birileriyle sevişmişti. Pekala, sorun değil. Tek bildiği bunu en yakın arkadaşının üzerinde görmek istediğiydi.
Elbiseyi içeri götürdü ve jamese uzattı, "giy" karşısındaki çocuk sırıtıyordu. "Emin misin? Senden daha seksi görünürsem ne olacak?" Relina hafif bir kahkaha attı ve gidip soyunması için odayı işaret etti. Diğerleri olayın farkında değillerdi, onlar için diğer saçma oyunlardan hiçbir farkı yoktu bu gece oynananın.
Jamesin elbiseyi giymek için odaya gitmesinin üzerinden yaklaşık 20 dakika geçtikten sonra relina sıkılmaya başlamıştı. Eddie, allenın koluna-boyu omzuna yetişmiyordu-dayanmış bir şekilde yarı uyuklar pozisyonda takılırken lena ve allen telefonlarıyla ilgileniyorlardı.
O elbiseyi giymek için 20 dakikanın fazlaca yeterli olduğunu düşünüyordu. Hafif sarsak adımlarla kapıya doğru ilerledi ve açtı. Çalmaya gerek duymamıştı bile, neden duysundu ki? James ve o normal arkadaşlardan çok daha yakındılar, aralarında böyle şeylerin lafı olmazdı.
Onu gördüğünde aklından geçen ilk düşünce, aklından geçen ilk düşünce yoktu çünkü beyin fonksiyonları kısa bir süreliğine işlevini yitirmişti. Tekrar çalışmaya başladıklarında dudaklarından dökülen sözcüklere engel olmadı "seksi görünüyorsun"
Aynada kendini incelemekle meşgul olan çocuk hafifçe ona döndü. İçeriden gelen mırıltılara bakılırsa eddie derin bir uykuya dalmıştı belliki, lenanın onu eve götürmesi gerekiyordu ve allen bir centilmen gibi davranıp arabasıyla onları eve bırakacaktı. Eğer relina ve james hipnotize olmuş olmasalardı bunları duyabilirlerdi. Gerçi o an içeride olanlar ikisininde pek umurunda değildi.
Hafifçe jamese doğru yaklaştı relina ; alkolden, maruz kaldığı güzellikten ve birazda odadaki yünle doldurulmuş yastığa alerjisinden gözleri sulanmıştı. "Çıkar onu" james, relinanın bu söylediğine gülümsemeyle kaş kaldırma arası bir mimikte bulundu.
"Neden?" karşısındaki kız ağzından çıkan hafif iniltiye engel olmaya çalışmamıştı "çünkü güzelsin, benden daha güzelsin."James üzerindeki elbiseye rağmen şaşırtıcı bir çeviklikle relinaya yaklaştı ve ona sıkıca sarıldı. Kızın kendisini arzuladığını düşünmüştü, yanılıyor sayılmazdı. Seksi bir elbisenin içindeyken onu arzuluyordu. Tıpkı jamesin de ona yaptığı gibi. Bu arkadaşlıklarına engel falan değildi, arkadaşlıkları kutsaldı. Tıpkı şuan yaşadıkları bu şey gibi.
"Sadece benim için bu kadar seksi görün" relina, jamese sarılmaya devam ederken konuştu. Sadece o, jamesi böyle görmeliydi. James sadece onunlayken genç bir tanrı gibi görünmeliydi. Bencillik değil, doğrular.
"Sadece senin için böyle görüneceğim," garanti verdiğini hissettirmek için kızın renkli gözlerine odaklandı. Bu sırada eli de yavaşça onun pantolonuna doğru iniyordu. "bu seksi elbiseleri sadece senin için giyeceğim, relina" çocuğun ona dokunmaya devam etmesini istediğini belirtmek için kendini hafifçe ona doğru bastırdı. Zihni elbiseyi çıkart diye bağırıyordu, sadece benim için çıkart.
Aralarında fazla boy farkı olmamasından yararlanarak ona uzandı ve dudaklarını yaladı. Alkol tadını alabiliyordu. Henüz etkisini kaybetmemişti ve bu hoşuna gidiyordu. James hiç düşünmeden ona karşılık verince işleri bir üst seviyeye taşımaya karar verdiler. Daha doğrusu james, onu omuzlarından tutup duvara ittirerek buna karar verdi.
Yüzündeki tatlı denebilecek sırıtışla kızın boynunda küçük hickeyler bırakıyordu. O bunu yaparken relinanın yaptığı şey inlememek için dudaklarını ısırmak ve sakin kalmaya çalışmaktı. Çocuğun giydiği elbisenin kumaşını üzerinde hissedebiliyordu ve bunun işini kolaylaştırdığı söylenemezdi.
En yakın arkadaşına bu kadar çabuk teslim olup inlemek istemiyordu. Saçmaydı belki ama bir çeşit gurur meselesiydi. Arkadaşı boynundaki işini bitirip tişörtünün altıyla ilgilenmeye başlayınca nedensizce aklından lana del reyin şarkı sözlerinden biri geçti : "you're no good for me. but baby I want you, I want." en son kuzeni allen dinlerken duymuştu bu şarkıyı. Ve aklına takılmıştı, tıpkı bozuk bir plak gibi tekrarlayıp duruyordu.
James, onun vücudundaki can alıcı noktayı bulduğunda kendini daha fazla tutmadı. Lananın da dediği gibi ; onu istiyordu. Başını hafifçe geriye atıp inlerken bacaklarını ona doladı, elini arkaya doğru uzatıp elbisenin fermuarını indirmeyi ihmal etmemişti. Yarın sabah ne hissedeceğinden emin değildi. Ağrıların yanında hafif bir pişmanlık(?) ve yoğun bir tatmin olma duygusu gelecek gibi görünüyordu. Yinede umurunda değildi açıkçası, tamamen seksi elbisenin büyüsüne kapılmıştı. Alkolün ve jamesin güven verici tavırlarının da etkisi büyüktü tabiki.
Gecenin ilerleyen saatlerinde kollarını kendisinin omuzlarına dolayıp küçük öpücükler bıraktığında relina doğru birşey yaptığını biliyordu. Yaptıkları dirty talk mükemmeldi. Jamesin dokunuşları da öyle. En yakın arkadaşı şu ana kadar ki tüm sevgililerinden daha iyi ve kolay bir şekilde tatmin etmişti onu. Nasıl dokunması gerektiğini biliyordu hiç şüphesiz.
Bu geceyi tekrar edip edemeyeceklerini merak etti. İçten içe bunu ne kadar fazla istediğini bilmek onu şaşırtmıyordu. Asla james ile sevgili olmayacak ya da evlenip mutlu bir yuva kurmayacaklardı. Onlar arkadaştı. En yakın arkadaş. Başka bir şey değil.
Güneş hafif bir şekilde kendini belli edinceye kadar birlikte oldular. Sarılmak, öpüşmek, gülmek ve konuşmak. Sevişmek. Ama sabah olduğunda sona erdiğinin ikiside farkındaydı. Dikkatli bir şekilde kalkıp giyindiler ki bu relina için kolay değildi. Hâlâ kasıklarındaki ateşi hissediyordu, ateş içindeydi. James ise ne hissedeceğini kestiremiyordu. Daha önce başka insanlarla yatmıştı ama bu şekilde değil. Relina farklıydı ve o en iyisiydi. En yakın arkadaşı her zaman jamesin listesinde başı çekecekti.
Bunları düşünürken o da giyindi -elbiseyi değil, onu sadece relina için giyecekti. Sadece onunla olacağı zaman- ve odadan çıktılar. Her şey eskisi gibiydi. Allen, eddie ve lenanın olanlardan haberi yoktu. Jamesi o seksi elbise içinde de göremediler çünkü eh, o manzara sadece relina için vardı. Üçününde bu duruma pek üzüldüğü söylenemez.
Relinaya göre seksi elbiseler en çok jamese yakışıyordu ve onun güzelliği kıyaslanamazdı. James o elbiselerden birkaç kez daha giydi. Her seferinde relinanın vücudunda yeni aşk(?) izleri oluşturuyordu. Ve her seferinde bir yerlerde lana o şarkısını söylüyordu ;
"you're no good for me. but baby I want you, I want."
༶•┈┈⛧┈♛
Başım ağrıyor :((
Ve yazmayı hiç beceremiyorum ama çokta takmayın siz 💘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
↺ 𝐋𝐨𝐬𝐞𝐫 𝐜𝐥𝐮𝐛 𝐬𝐭𝐨𝐫𝐢𝐞𝐬.
Random»»--⍟--««🔱»»--⍟--«« Loser club one shotları ve daha fazlası. •Angst, cinsellik, bxb, gxg ve bxg içerebilir. 𝙗𝙮 𝙧𝙤𝙡𝙚𝙥𝙡𝙖𝙮.