Nominacja numer 2 od Termonick, dziena.
1. Skąd pojawił się Wattpad w Twoim życiu?
Kiedyś korzystałam ze "Strasznych Historii", chodziłam wtedy chyba do czwartej klasy? Moja ulubiona wtedy autorka, która przekonała mnie do czytania, zaprosiła na swojego wattpada, bo tam zamierzała wrzucać swoją serię, tylko, że w bardziej dopracowanym stylu. Nie przekonało mnie to zbytnio, bo części dalej wychodziły na ST, więc nie miałam powodu, by się przenosić. Był to jednak pierwszy raz, kiedy usłyszałam o wattpadzie. Jakiś rok później ta aplikacja (Straszne Historie) podupadła na popularności, więc przeniosłam się na SameQuizy, z nich na jakieś blogi z opowiadaniami o Jily. Za każdym razem myślałam, że przywiązywałam się do tych aplikacji na amen, jednak pewnego razu mój brat zauważył moje zamiłowanie do czytania romansideł i zaproponował mi wattpada.
I tak 5 lipca 2016 roku przybyłam tutaj, aby czytać fanficion z Harrego Pottera.
2. Jaka jest Twoja ulubiona piosenka?
Mnóstwo razy odpowiadałam na to pytanie w poprzednich nominacjach.
Nie mam ulubionej.
3. Ulubiony kwiat?
Kwiatki interesują mnie tak samo jak polityka czy Billie Eilish.
Czyli wcale.
4. Państwo, które chcesz odwiedzić?
Stany Zjednoczone.
5. Ulubiona potrawa, opisz jej smak bez podawania nazwy, niech inni zgadną.
Taki upieczony placek posypany serem, czasem z ananasem, innym razem z pepperoni albo z papryczkami Jalapeno.
Ooooo, albo takie dobre mięsko z kurczaka, jakimiś warzywami, sosikiem mieszanym, zawinięte w placek (chyba tortillę).
6. Co wolisz?
a) Książki czy mangi?
Są mangi lepsze od książek i są książki lepsze od mang. Nie umiem wybrać.
b) Owoce czy warzywa?
Definitely owoce.
c) Czarny czy biały?
Czarny, bo podobno odchudza.
d) Obrazy farbą czy ołówkami?
Ale... chodzi o to, które mi się bardziej podobają czy o to, czym ja wole...?
Nie umiem w farby, więęęc... ołówek?
e) Zachody czy wschody Słońca?
Wschody, bo komary idą spać.
7. Sport, który ci się podoba, niekoniecznie musisz go uprawiać.
Nie wiem. Nie lubię w sport.
8. O czym naprawdę marzysz?
Nie wiem.
9. Ulubiony dźwięk?
Zastanawiam się nad tym pytaniem i zastanawiam.
W końcu doszłam do wniosku, że moim ulubionym dźwiękiem jest cisza.
10. Ulubione zwierzę?
Lubię psy.
Lubię koty.
I lisy.
I wilki
I pandy.
I jelonki.
No ogólnie lubię chyba każde zwierzęta z wyjątkiem ryb i owadów.
11. Opisz swoje wnętrze.
Nigdy nie widziałam swojego wnętrza, więc nie świadczę, że nie jestem jakimś reptilianem czy jednorożcem, ale WYDAJE MI SIĘ, że tak na 85% w MOIM ciele znajdują się KOŚCI i ORGANY.
No wiecie, takie obślizgłe niefajne rzeczy, na których widok mnie mdli, ale się cieszę, że je mam, bo bez nich bym chyba tego nie pisała.
12. Nominuj 13 osób
XDDDDD
Nie.
Jak czujesz się nominowany, to proszę bardzo, nawet ci dam pytania do zrobienia screenshota.
1. Skąd pojawił się Wattpad w Twoim życiu?
2. Jaka jest Twoja ulubiona piosenka?
3. Ulubiony kwiat?
4. Państwo, które chcesz odwiedzić?
5. Ulubiona potrawa, opisz jej smak bez podawania nazwy, niech inni zgadną.
6. Co wolisz?
a) Książki czy mangi?
b) Owoce czy warzywa?
c) Czarny czy biały?
d) Obrazy farbą czy ołówkami?
e) Zachody czy wschody Słońca?
7. Sport, który ci się podoba, niekoniecznie musisz go uprawiać.
8. O czym naprawdę marzysz?
9. Ulubiony dźwięk?
10. Ulubione zwierzę?
11. Opisz swoje wnętrze.
12. Nominuj 13 osóbTylko mnie oznacz jak zrobisz, to se poczytam.