kapitola 2 - začátek cesty

15 3 1
                                    

Christian, Bořek, strýc Hugo a Christianova matka byli už den na cestě. Najednou jejich vůz zastavil. Christian unaveným hlasem: ,,Bořku, proč zastavuješ?" Bořek radostně:,, Tady bydlí nejlepší kovář široko daleko. Musíme mít přeci meče." Strýc Hugo se rychle probudil a řekl: ,, Ale kupte si ty nejlevnější." Christian se zasmál, ale pak ho smích rychle přešel. Stály na kraji hodně děsivého lesa a u lesa stál malý opuštěný domek , ve kterém bydlel kovář. Christian s markem se vydali k domku a zaklepali. Dveře jim otevřel velký, svalnátý a holohlavý kovář a řekl hrubím hlasem: ,,Co po mně chcete?" Bořek s úsměvem: ,,Chtěli bychom dva meče." Kovář vztekle: ,,Já už meče nedělám a teď vypadně." Bořek pořád s úsměvem: ,,Prosím. Tady Christian by chtěl zachránit princeznu a stá se rytířem jako byl jeho otec. Který je mimochodem mrtvý. Já bých chtěl." V tom ho kovář přerušil: ,,Tak pojďte. Mám pár mečů v zásobě, ale prosím už hlavně nic neříkejte." Christian a Bořek si vzali meč a mohli jed dál.  Les byl ze vnitř ještě strašidelnější. Strýc Hugo si radši všechny pěníze poschovával po voze a Christian držel meč. (Sice špatně, ale držel.) Jediný Bořek byl v klidu. Dokonce si ještě potichu zpívál. Christian zahlédl v dálce oči a hned o tom všechny varoval. Hugo mu řekl, že je paranoidní, ale Bořek si myslel, že je to vlkodlak a rychle začal v jedné ze svích knih číst jak zabít vlkodlaka. Bořek nebyl od pravdy daleko, byli to vlci. Za chvíli začali útočit na vůz. Christian hodil pojednom z vlků knihu. Kniha vlkovi nic neudělala, ale Bořek začal na Christiana křičet: ,, Co to jako děláš s mími knihami." Christian si spomněl, že se vlci bojí ohně. Naštěstí byla noc a Hugo držel v ruce pochodeň. Christian mu ji vyrval z ruky a začal s ní šermovat. Jednoho vlka dokonce těžce popálil. Poté vyjeli z lesa a vlci se na ně vykašlali. Hugo si poté rychle začal počítal peníze. Christian ho sice upozorňoval, že vlci peníze nekradou, ale Hugo počítal dál.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jul 11, 2020 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Christiánův příběhKde žijí příběhy. Začni objevovat