Ležím zase ve vaně s hlavou pod hladinou a přemyšlím nad píčovinama co mě zahlcují. Dochází mi kyslík v plicích a tak se vynořím pro nádech vzduchu co je v mém malém velmi uskromněmém bytě. Chvíli koukám kamsi do blba až se můj pohled přemístí na špinavé sklo nad umyvadlem se skříňkou kde mám poloprázdný odličovák na moje rozmazané stíny, linky a řasenku co mě pálí do červených očí. A koukám jak tělo bez duše na moje vyperoxidované zničené vlasy po krerých mi stékala bublinková voda z vany. Zatřásla jsem hlavou abych se "probudila" a natáhla se pro krabičku žlutých camelek a playboi zapalovač. Začala jsem si potahovat a postupně odklepávám popílek do popelníku, co mám vedle sprcháče na vaně.
Když cígo zhaslo, velmi nemotorně se zvedám na nohy a stoupnu si na rohožku a natáhnu se pro bílý ručník co byl přehozený přes žebříkový radiátorek co mám u záchodu. Usuším se a oblíknu si pomačkané spací triko a kalhotky s tepláky. Lehnu si na starý gauč, co mám místo postele a čapnu mobil, co jsem podělala svýmu bývalýmu. "Čůrák to byl a je." zamyslím se nahlas a trošku se tomu zasměju. Projíždím oznámení až dojedu k oznámení od mojí kamarádky Marry. S Marry se známe už dlouhé roky a mám v ní důvěru.. po pravdě je to jediný člověk, který mi dělá radost. Jen tak mi hrajou v pozadí písničky od Peepa které tak moc s Marry milujeme.
Text mesagges 3:
Hej Rose ?! 😂❤️23:33
Víš jak tady má Tracy ten koncert příští týden ? Žeoo 23:34
Já jsem sehnala dva lístky kočko 😏😏23:44
Koukám na na displej asi další půl minutu bez mrknutí s otevřenou pusou. Nechápala jsem to kde Marrina sehnala dva lístky když sold out byl asi po dvou dnech od otevření stránek na předprodej. Je pravda že má až moc známých a peněz z dealů, takže to nebyl asi pro ní žádný problém. S radostí jsem jí odepsala.
Marry 💖:
Dobře ty moje čubino ještě ti zavolám 😻😻😻 00:27
a dala jsem si cíčko na balkónku a nařídila budíka na ráno protože ráno mám pohovor v kfc abych měla vůbec na nájem a nebydlela pod mostem. Projela ještě instagram a snapchat a usnula.cauk

o jak se líbila první kapitolka ? budu se snazit aspon jednou týdně vydat kapitolu minimalne o 300 slovech a vím teď to nemá moc šťávu ale berte to tak ze jsme u prvni kapitolky omlouvám se za chyby
xoxo <33
YOU ARE READING
lil peep-živý mrtvý
Fanfictioncauko mam pro vas novej pribeh a bude to fiktivni pribeh o Gusovi Ährovi takzvanému Lil Peepovi tak dej vedet jak se libi💖