Κεφάλαιο 2ο

7 2 0
                                    

Παρασκευή πρωί

Εγω:  Αλεξ σήκω σε παρακαλώ. Εδώ  και πέντε λεπτά προσπαθώ να   ξυπνήσω τον αδερφό μου αλλά δεν λέει να σηκωθεί.

Αλεξ: Σηκώθηκα μωρέ έλεος, αντε φύγε από δω.

Τις τελευταίες μέρες είναι πολύ απόμακρος από μένα, δεν ξέρω τι έχει πάθει. Τέλος πάντων, ντύνομαι και παω κάτω να φτιάξω κατι να φάω.

Αλεξ: Εγώ φευγω, έλα μόνη σου. Περνει μια μπάρα και χωρίς να περιμένει απάντηση φεύγει.

Τρωω και εγώ και φεύγω. Καθως όμως κλείνω την πόρτα νιώθω κάποιον πίσω μου και όπως πάω να γυρίσω κάποιος που κλείνει το στομα.

Άγνωστος : Μην τολμήσεις να μιλησεις. Θα περάσουμε πολύ ωραία εμείς οι δύο, αλλά αν δεν κάτσεις καλά  νομίζω  μπορείς να φανταστείς τι μπορώ να σου κανω.

Κουνάω το κεφάλι μου καταφατικά και μου λέει

Άγνωστος :  ωραία. Μου δένει τα μάτια και με βάζει μέσα στο αμάξι. Μπαίνει και αυτός και ξεκινάει χωρίς να ξέρω που με πάει.

Στο σχολείο ( Αλεξ pov)

Είμαστε στο δεύτερο διάλειμμα και καθόμαστε  και μιλάμε με  τα παιδιά για το που θα πάμε το βράδυ όταν βλέπω να έρχεται ο Μάνος.

Βαγγέλης : Έλα ρε τι θες;

Μάνος: Αλεξ, η Αφροδίτη που είναι;

Εγώ : τι που είναι; δεν είναι εδώ; δεν φύγαμε μαζί το πρωι.

Μανος: Αλεξ η Αφροδίτη δεν είναι εδώ και ούτε το τηλέφωνο της σηκώνει, το έχει κλειστώ.

Εγώ : κατσε να παρω μια και εγώ

Πέρνω αλλά λέει ότι είναι κλείστο. Γαμωτο δεν έπρεπε να την αφήσω μόνη της. Αγχώθηκα πολύ

Εγώ: πάω από το σπίτι θα σε πάρω τηλέφωνο. Λέω στο Μάνο και φεύγω

Λεωνίδας : κάτσε ρε θα πάμε μαζί

Φεύγουμε και μετά από πέντε λεπτά είμαστε απ' έξω από το σπίτι

Λεωνίδας : Αλεξ, αυτή δεν είναι η τσάντα της;

Εγώ: Ναι, κάτσε κάτι έχει πάνω στην πόρτα.

Περνώ το χαρτί που έχει στην πόρτα   και το διαβαζω.

Λεωνίδας : τι λέει ρε;

Εγώ : Λέει ότι δεν πρόκειται να την ξανά δω και ότι αν πάρω την αστυνομία θα της κάνει κακό.

Λεωνίδας : Όχι ρε, μα ποιος μπορεί να είναι;

(Με τον Λεωνίδα είμαστε και οι τρεις από μικροί μαζί και με καταλαβαινει λίγο περισσότερο από τους άλλους)

Εγώ: Δεν ξέρω γαμωτο, εγώ φταίω δεν έπρεπε να την αφήσω μόνη της. Αν πάθει κάτι θα τρελαθώ.

Λεωνίδας : ηρεμισε, πάμε μέσα να πάρεις και τους δικού σου και θα  πάρουμε και τους άλλους και θα  σκέφτομαι κάτι όλοι μαζί.

Εγώ: οι γονείς μου είναι στην Σκωτία δεν νοιάζονται αυτοί. Μόνο για τον εαυτό τους νοιάζονται. Θα τρελαθώ. Που είναι η μικρή μου; τι της κανει αυτός;

Αφροδίτης pov

Άγνωστος: Εσυ  θα κάτσεις καλά και θα με αφήσεις να κάνω ότι θέλω αλλιωςς..λέει και μου βγάζει το φόρεμα.

Όχι όχι οχιι

Τι κάνετε; πως είστε;

Θέλω να πείτε αν θέλετε να κάνω καστ.

            Φιλάκια πολλά ❤️

The different world Where stories live. Discover now