Kişi x Karakter

25 2 2
                                    

Öncelikle selamlar!


Bu acayip utandığım ve her zaman utanacağım kitabın ilk bölümü.

 Neyse bu bölümde "Kişi x karakter" hakkında konuşacağım. Aslında bu ship içinde pek bir şey barındırmıyor. Bu kitaplarda ortalama olabilecek şeyler: Okuyucu veya karakterin sevgisini söylemeden ölmesi veya kendini öldürmesi, sadece arkadaşız deseler bile ortalama  her üç bölümde bir öpüşmeye çok yakışmaları, sevgili olduklarında veya olmaya yaklaştıkları anda çoğunlukla kişinin bir yere gitmesi ve yıllar sonra tekrar karşılaşmaları veya aynı şekilde tam sevgili olacakları veya olmaya yaklaştıkları anda birinin onları ayırması, ve en basiti her şeyin mutlu bir son ile bitmesi.

Ben kişi x karakteri  İspanyolca, İngilizce ve biraz fazla çeviri yardımı ile Fransızca şeklinde okudum. Yani Türkçe okumadım ama arkadaşlarımın bana anlattığı kadarıyla ve cringe hikaye eleştirileri sayesinde arada kaldım. Arkadaşlarım okuduğu kitapların çok güzel olduğunu söylüyor ve bu beni mutlu ediyor, ama diğer tarafta Alper ERÖZER (Bu kuul çocuğumuzun soyadı bu muydu? Şuan not defterinden yazıyorum internete giremem) ve BTS için yapılan bazı kitapları gördüğümde kafama sıkasım veya fazla ilaç tüketesim geliyor ;-;

Türkçe kitaplar hakkında  değilde diller için bana soracak olursanız ben pek beğenmedim. Çünkü  zaten ben bu okuyucu x karakter shipine alışkın değildim bir de üstüne İngilizce ve İspanyolca'nın dışındaki dillerden  çok bir şey anlamadım. Bhna da Himiko Toga ve  Todoroki Shoto ile, Creepypasta da 3 farklı türde (Yandere,depresif ve normal) Ticci veya Thicci Toby ile ve her ne kadar sevmesem de Country humans'ta ortalama bütün ülkeler ile bir şey yaşadım.

Benim için pek iyi bir anı olmadı... Eğer fazla fangirl veya fanboysanız lütfen bunlardan fazla okumayın sonra bende yazıcağım diyorsunuz ve ortaya Alper ERÖZER ile hayal et değilde Alper ERÖZER ile şey yap gibi şeyler çıkıyor.

Neyse ilk bölüm olduğu için ve aklıma fazla bir şey gelmediği için artık bölümü bitiyorum. Bence ilk bölüm tam eleştiri olmadı ama olsun, bölümleri yaza yaza gelişeceğim. Umarım ikinci bölümde görüşürüz! 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 12, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kategorisiz Ship KitabıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin