Köszönöm a kihívást __VattaCukor__💗💗
1. Ugyanolyan lustának, bolondnak, perverznek, mint most😂
2. Hm...Szerintem, aki szereti azt a bizonyos történetet/könyvet írni és nem csak azért írja, hogy csak legyen, hanem mert élvezi is az írását. Még akkor is, ha nem a legjobb, az a fontos, hogy szeresse azt, amit csinál és a teljes szívét beleadja.
3. Steve Aoki - Delirious💗
4. Hát öhm..Én már voltam ezen a platformon tavaly, szóval 2019. Márciusában kezdtem el írni, napra pontosan 29.-én:))
5. Kedvenc íróm ERoseryStrong, de sok más író is van, aki kedvenc és szeretek🥰
6. Nincs😂
7. Jelenleg a ,,165-ös szoba" és mindenkinek köszönöm, aki olvassa🥺💗
8. Hát, nem nagyon sportolok így igazából semmit(gondolok itt focira, röplabdára stb.), de naponta szoktam edzeni egy kicsit.
9. Ha többször is megkérdezik tőlem ugyanazt a dolgot, csak másféleképpen pl. Nem vagy éhes? Biztos nem akarsz enni valamit? Van xy kaja, nem kérsz? De biztos nem kell?(na ezek szörnyűek:)) ; ha előre megmondják a másikról, hogy az szar, nem jó színész/énekes vagy hogy első látásra lebuzizzák, mégha meg sem ismerték őket. Tehát így, ha előre ítélkeznek másokról. Meg az bassza fel az agyam, ha egy olyan személyt hordanak el mindennek vagy röhögnek rajta, aki nekem fontos/szeretem a munkásságát, csak azért, hogy idegesítsenek.
10. Szerintem sok van; ERoseryStrong DramaticalBoy Sophie-Annee VeGotSomethingToTell HDawnStories és még biztos, hogy vannak, akiket én még nem ismerek:)
11. Nincs asszem😅
12. Aokibabyy budainora_28 ERoseryStrong EmilyVagyok1 LillieFHill28 OdetteG98 Watermelon_myhusband _Szely_1D DiaMrsPayno Seleia25