Yıl 3786... İnsanlık açlığını durduramamış ve Yyigre adlı gezegende kolonileşmeye yeni yeni başlamıştır fakat bir şeyden haberleri yoktur. Orada yaşayan Euilin halkından...
İnsanlar orada kolonileşmeye başlar fakat yıllar yılları takip eder. En sonunda Euilin halkı kendini göstermeye karar verir ama insanlar her zamanki yaptıkları gibi katliama başlarlar.Vezla kabilesi hayatta kalmayı başarmıştır fakat Ra'kyatra'nın ailesi katledilmiştir ve o gün Ra'kyatra bu yeni istilacıları öldürmeye yemin eder ve intikam ateşiyle yanıp tutuşur...
Avcılık ve psişik güçlerde iyi olan Vezla kabilesinden Bilge Ka'thora'ya giden Ra, bilgeden kendisini eğitmesini ister ve Dünya zamanıyla 3 yıl sürecek olan eğitim süreci başlar...
Bilge Ka, Ra'yı yer altında bir tapınağa götürür. Bu tapınakta yüce Friya'ya insanların bu zulümden vazgeçmesi için yalvarıyordu.Çünkü Ka barış yanlısıydı ve insanlara güçlerini kullanarak zarar vermek istemiyordu...
Ra , buradan Ka'nın dışında diğer bilgelerden de eğitim aldı. Ki'hostria onu karanlık sanatları kullanmasında , Bu'triaga ise Ra'ya yabani hayvanları ehlileştirmeyi öğretti.Bu 3 yıl içinde Ra intikam ateşinden bir nebze kaybetmesede bunu kontrol etmeyi başarmış ve vücudunu nasıl daha iyi kullanabileceğini öğrenmişti...
Eğitiminin son gününde Ka , Ra'nın yanına gidip ona eğitimini tamamlaması için Jogrum adlı beyaz tenli bilgelerin bilgesinden öğrenmesi gereken 3 kelime söyledi...
Jogrum'un yanına giden Ra bu bilgeden 3 kutsal kelimeyi öğrendi:'Diporo,Ivae,Eugustus'' ama bu kelimelerin anlamlarını kendisinin öğrenmesi gerekiyordu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ra'kyatra Direnişi
Science Fictionİnsanlık açlığını durduramamış ve Yyigre gezegenine saldırmıştır . Ra'kyatra'nın ailesini katletmiştir . Acaba Ra'kyatra hangi yolu seçecek intikam mı barış mı?...