Bir zamanlar insanlar Dünya adını verdikleri gezegende yaşıyordu.Birçok güzelliklerle kaplı Dünya'daki tek kirli şey insanlardı.Kirletiyor ve kirletiyorlardı.5.Dünya Savaşı'nda yapmamaları gerek şeyi yaptılar.Quakom 3'ü kullandılar ve Dünya sonsuza kadar sürecek olan bir kuraklığa sürüklendi.Daha fazla yaşanılamayacak bir yere dönen Dünya'yı terkedip Gliesse gezegenine yerleştiler.Orada medeniyetlerini geliştirdi ve yeni teknoloji keşfettiler.Dünya'nın yöneticisi konumundaki Jack Hardaway'e darbe düzenleyen Milas Smijonic Dünya'nın politikasını değiştirip sömürge yönetimini benimsedi ve diğer gezegenlere saldırıp kolonileşmeye başladı.55 Cancri e , Kseplon , Xsil bunlardan sadece birkaçıydı.Yepyeni canlı türleriyle tanışan insanlar değişmeye başladılar ve diğer canlılarla kaynaştılar.Milas Smijonic yönetimini beğenmeyen Xin Hao ve örgütü Friya isyan etti. İsyanı kanlı bir şekilde bastıran Milas , isanlar tarafından hiç sevilmeyen bir yönetici hâline geldi.Milas taraftarları ve Xin Hao taraftarları karşı karşıya geldi . 10 Gliesse yılı yani Dünya yılı ile 23 yıl süren karşıt grupların çatışmasında her iki tarafta çok ağır kayıplar verdi. Xin Hao'yu idam eden Milas , yönetimini güçlendirdi . İsyandan sonra 20 Gliesse yılı daha yönetimde kalan Milas bir hastalık sonucu hayatını kaybetti fakat yerine kendinden daha diktatör olan oğlu Alexandar Smijonic geçti ve sömürge uygarlığını genişletti. En sonunda sıra Yyigre adlı gezegene gelmişti...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ra'kyatra Direnişi
Science Fictionİnsanlık açlığını durduramamış ve Yyigre gezegenine saldırmıştır . Ra'kyatra'nın ailesini katletmiştir . Acaba Ra'kyatra hangi yolu seçecek intikam mı barış mı?...