3 tahun kemudian,
[ no one's pov ]
" ok gais kita nak buat apa pergi ke rumah pasangan suami isteri ini? " kata minhyuk dengan nada menyampah.
mereka berenam menekan loceng pintu rumah jooheon dan yeonju, si pasangan suami isteri.
" eleh yang kau nak jealous ni apahal? kita bertujuh ni kahwin serentak. memasing dah ada isteri. " bebel wonho.
" ya biey, nanti kita akan luangkan masa bersama. aww okay i love you muah. " kata kihyun lalu menamatkan panggilan tersebut.
" apa tengok-tengok? " tanya kihyun yang hampir mengamuk. " eh eh takde pape lah. " kata shownu pula.
pada masa itu, pintu pun terbuka dan kelihatan jooheon yang membuka pintu itu. " hai gais! jemput masuk. " kata jooheon.
" jadi, berita tergempar apa yang korang berdua nak sampaikan? " tanya changkyun. " saya akan menjadi seorang ayah. " " dan saya akan menjadi seorang ibu. " mereka masih bingung akan kata-kata jooheon dan yeonju.
" yeonju hamil gais! " lalu mereka semua pun berasa gembira dan teruja. " omg tak sabarnya nak jadi uncle. " kata hyungwon. " count me in. " kata changkyun pula.
" parents korang dah tau ke? " mereka berdua pun menganggukkan kepala. " aww congrats. " kata mereka lalu memeluk mereka berdua.
the end ♡
finally saya dah berjaya tamatkan fanfic ni huhu dah nak sekolah gais jsjsjs. thank you so much ♡ and saya nak meminta maaf kalau ada kesilapan tatabahasa. and jangan lupa dengan fanfic yang lain hoho. once again, thank you so much ! ♡
YOU ARE READING
[C] That Girl | Jooheon
Fanfiction[ malay + short story ] kisah seorang jejaka bernama lee jooheon sering terserempak dengan perempuan yang sama. start: 19th June 2020 end: 13th July 2020